Nakon ove igre, svakom učeniku podijeljen je papir veličine A4. Papir je stavljen u pejzaž/vodoravan položaj, zatim se trebalo presaviti lijevi i desni kraj papira prema unutra tako da se dobiju vrata /dveri. Svaki učenik nacrtao je svoje dveri (bojicama, flomasterima, kolažom). U unutrašnjem dijelu vrata, na strani koja se vidi nakon što se vrata otvore, svatko je trebao napisati zadatak za ostale učenike (mjesto radnje, vrijeme radnje, obavezni likovi). Učenici su trebali izložiti vrata/dveri na stol u učionici kako bi netko od drugih učenika odabrao dveri i sastavljao svoju bajku o vratima prema uputama unutar odabranih dveri.
Ishodi obrađeni aktivnostima:
- OŠ HJ A.6.1. Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima.
- OŠ HJ A.6.2. Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta.
- OŠ HJ A.6.4. Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja.
- OŠ HJ B.6.1. Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom.
- OŠ HJ B.6.2. Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti.
- OŠ HJ B.6.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.
- OŠ HJ C.6.1. Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova.
Ishodi međupredmetnih tema:
- Odr. C.2.2. Ishodi razlikuje osobnu od opće dobrobiti
- Osr. A.2.1. razvija sliku o sebi
- Osr. A.2.2. upravlja emocijama i ponašanjem
- Osr. A.2.3. razvija osobne potencijale
- Osr. B.2.2. razvija komunikacijske kompetencije
- Osr. B. 2.4. suradnički uči i radi u timu.