Djeca se vesele ukrašavanju božićnog drvca i svojih domova, a jako su ponosni kada je drvce okićeno ukrasima koje su sami izradili. Zajedno su izradili božićne aranžmane sa svijećom na drvenoj podlozi, ukrašene prirodnim i umjetnim dekoracijama. Uz češere, koji su idealan ukras za svaki zimski aranžman, koristili su orahe, lješnjake, kestene, grančice i koru drveta. Maštovite ručice dodale su i pokoju umjetnu dekoraciju i tako su mali kreativci stvorili prekrasne božićne aranžmane za stol. A uređenje blagdanskog stola doprinosi svečanom duhu i dodaje dašak glamura svakom domu.
Potom su ukrašavali snjegoviće i boriće od stiropora pokazujući svoju kreativnost i maštovitost, kao i u prethodnom zadatku. Na kraju su izrađivali i pisali božićne čestitke članovima obitelji ili prijateljima. Takva čestitka duboko razveseli jer joj se uvijek može vratiti i više je puta iščitati, a njezina toplina i značenje poruke ispisane rukom imaju posebnu čar, pogotovo u vremenu kada ne slušamo jedni druge. Svakom pojedincu takve geste pažnje puno znače i pobude pozitivnu emociju. Stoga od malih nogu treba djecu učiti tim vrijednostima, a čestitke koje su ispisali osnovnoškolci, bit će mali topli podsjetnici na lijepe trenutke. Učenici su uspješno odradili sve aktivnosti uz pomoć učiteljice Željke Vukoja i učitelja Ivana Delača.
Ovom su radionicom učenici stekli nova znanja i vještine jer su bili vrlo motivirani i kreativni u izradi prigodnih božićnih ukrasa. Značajke kreativnih osoba stvaranje su i produbljivanje ideja, otvorenost i hrabrost za istraživanje ideja te slušanje osobnog “unutarnjeg glasa”. Učenici tako primjenjuju različite metode poučavanja, vrste umjetnosti praktičnim i interaktivnim pristupima svakom osobno izrađenom ukrasnom uratku. Razvijaju i promiču međusobno uvažavanje, upoznavanje i toleranciju razumijevanjem dojmova o svojim postignućima u timskom radu. Djecu treba učiti da postanu kreativne osobe tako da se ne smiju bojati promjena nego se moraju osjećati ugodno u promjenama i inovacijama.