prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Breljanski petaši poduzetnici i Wonkina tvornica čokolade

Učenici 5. razreda OŠ dr. Franje Tuđmana Brela s učiteljicom Hrvatskoga jezika Goranom Babić krajem siječnja su na zanimljiv način obradili književno djelo za cjelovito čitanje “Charlie i tvornica čokolade”.

Mjesec dana prije obrade tog djela za cjelovito čitanje učenicima su podijeljeni zadatci vezani uz projekt Petaši poduzetnici. Poticaj i ideje za taj projekt učiteljica Babić je pronašla na Edutoriju odakle je preuzela javno dostupne materijale.

Učenicima je najprije prikazana Power Point prezentacija o tome kojim se sve trikovima koriste trgovci kako bi privukli potrošače. Učenike se poučilo i što znači pojam slogan te kako osmisliti dobar slogan koji će privući potrošače za potrebe projekta Petaši poduzetnici.

Zadatak u sklopu tog projekta bio je osmisliti najbolju čokoladu s odličnim sastojcima i nevjerojatnim djelovanjem. Učenici su trebali izraditi omotnicu čokolade i pritom paziti da omotnica privlači pažnju potrošača. Također su trebali osmisliti pamtljiv slogan. Dodatno su mogli osmisliti i televizijsku i/ili radijsku reklamu za čokoladu. Osim omotnice čokolade, od učenika se tražilo i da gramatički i pravopisno točno napišu kratku prijavu na natječaj. Prijava je trebala sadržavati od 50 do 100 riječi. U njoj objašnjavaju Willyju zašto su oni najbolji i zašto bi Willy trebao izabrati njih kao tvorce nove čokolade u svojoj tvornici.

Učenici su napravili plakat s imenom poduzetničkog tima i nacrtanim logom. Na plakatu su trebali izraditi/nacrtati omotnicu za čokoladu koju su izmislili. Na plakatu su trebali biti napisani sastojci njihove čokolade i objašnjeno djelovanje čokolade. Na plakatu je trebao biti i pamtljiv reklamni slogan za tu čokoladu. Nakon kratke provjere razumijevanja pročitanog djela svoje su plakate učenici predstavili ostalim učenicima u razredu govorom u trajanju od 2 minute.