Nekoliko statističkih podataka o igrama u obrazovanju:
- u SAD-u 9 od 10 djece igra elektroničke igrice
- prosječni učenik 8. razreda igra se oko 23 sata tjedno
- djevojčice se igraju 12 sati tjedno
- igre potiču učeničku pažnju na nastavi
- korištenje igara povezano je s 20% boljim školskim uspjehom
- jedna je studija pokazala da će kirurg biti učinkovitiji ukoliko igra video igre
- učenici u Japanu koji igraju igrice u kojima likovi pokazuju pozitivne emocije češće će ih i sami pokazivati
- 70% nastavnika slaže se da igre u nastavi povećavaju motivaciju i angažiranost učenika
- 60% nastavnika kaže da koriste igre u personalizaciji predavanja
- 62% kaže kako im igre pomažu da dopru do različitih učenika
- igre pomažu u razvoju multijezničnih vještina
- također pomažu u razvoju vještina rješavanja problema.
Izvor: Edudemic