Učenici su pred sobom imali devet zadataka u kojima su trebali obraditi devet vrlina: radoznalost, samopouzdanje, odgovornost, originalnost, upornost, povjerenje, odlučnost, snalažljivost, kreativnost. Tijekom projekta učenici su se povezivali s različitim vršnjačkim skupinama, predstavljali ideje i rješenja zadataka te originalne darove koje su razmijenili s vršnjacima iz Donjega Vakufa. Projekt je započeo online debatom u kojem su raspravljali o radoznalosti, a zaključili su da je radoznalost nužan preduvjet učenja. Učenici su izradili i plakat o radoznalosti.
Temu samopouzdanja obradili su izrađujući digitalnu knjigu u kojoj su predstavili poznate sportaše koje su ostvarile svjetski uspjeh zahvaljujući samopouzdanju. Istražujući odgovornost, učenici su izrađivali prezentacije o poznatim znanstvenicima koji su svojim postignućima zadužili svijet radeći za dobrobit i očuvanje našega planeta. Zaključili suo da je odgovornost opstanka na svakom pojedincu. Originalnost su prikazali izradom originalnih straničnika koje su razmijenili s vršnjacima iz Bosne i Hercegovine. Upornost su predstavili izradom plakata o poznatim osobama koje su ostvarile velike uspjehe zahvaljujući upornosti.
Važnost povjerenja iskusili su u šestom zadatku u kojem je zajedničkoj igri pobijedio tim koji je ostvario najbolju suradnju i povezanost. Odlučnost su predstavili izradom prezentacija o spomenicima hrvatske pismenosti koje su međusobno prezentirali i komentirali. Važnost snalažljivosti shvatili su opisujući zamišljeno putovanje u budućnost. U zadnjem zadatku izradili su videozapis s prikazom svih provedenih aktivnosti. Sudjelovanje u projektu ispunilo ih je zadovoljstvom, naučili su o važnosti vrlina te se obogatili novim prijateljstvima.