prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Četvrtaši iz Žrnova rastu s glazbom

Učenici četvrtog razreda Osnovne škole “Ante Curać-Pinjac” Žrnovo sudjelovali su u cjelogodišnjem e-Twinning projekti “We grow with music 2”.

To je nastavak prošlogodišnjeg eTwinning projekta u kojem su odradili nekoliko glazbenih aktivnosti. Nakon kreiranja loga i potpisivanja privole od strane roditelja krenuli su u odrađivanje aktivnosti.

Učenici su kroz aktivnosti tijekom rada osvijestiti razliku između metra i ritma te pjevanjem, sviranjem i pokretom izvodili glazbu. Posjetili su dva koncerta:

  • jedan je u organizaciji Glazbene škole Petra Kanavelića iz Korčule i
  • drugi u organizaciji francuske katoličke škole Cesson, kojeg su izveli učenici i provesori glazbenog iz navedene škole.

Učenici su boravili u Francuskoj u sklopu Erasmus+ projekta. Tijekom godine učenici su slušali glazbu, pratili i bilježiti atmosferu i druge glazbeno izražajne sastavnice, izražavali i osvještavali emocije pri slušanju i izvođenju glazbe, analizirali i samovrednovali svoj rad te sudjelovali u vršnjačkoj evaluaciji. Osmislili su i improvizirali melodijske i ritamske cjeline te upoznali uloge glazbe. Uspoređivali su mišljenja i dojmove te pratili svoj rad i napredak. Četvrtaši su radili na prepoznavanju glazbeno izražajnih sastavnica i primjeni znanja kroz različite primjere slušanja i izvođenja glazbe.

Sami su osmislili i izradili glazbene instrumente od reciklažnog materijala te uz pomoć izrađenih instrumenata izvodili tempo pjesama. Okušali su se u dvočetvrtinskoj, tročetvrtinskoj i četveročetvrtinskoj mjeri te naučili prepoznavati mjeru poslušane pjesme. Bavili su se i pjesmama vezanim uz svoj zavičaj te su spominjali lokalne pjevače.

Tijekom godine su stvarali i izvodili glazbene cjeline te su kroz razmjenu iskustava upoznali europsku kulturnu baštinu. Ovaj projekt pomogao im je u razvijanju emocionalne, komunikacijske, digitalne i interkulturalne kompetencije. Glazba osim što utječe na pokret, raspoloženje i ponašanje, ona je i izvor intelektualne stimulacije, pa tako slušanje glazbe, analiziranje, učenje o njezinoj povijesti, učenje sviranja instrumenta, improviziranje i izvođenje pružaju intelektualni poticaj i izazov. Također se može zaključiti kako glazba ima veliki utjecaj na razvoj učenikove kreativnosti i mašte, kako potiče djecu na kretanje odnosno pokret, ples i dr. te se glazbom može unaprijediti odgojno-obrazovni sustav.