Na nastavi hrvatskoga jezika čitanje i knjige često su teme o kojima razgovaramo. Učenicima je danas, više nego ikad prije, potrebno osvještavati važnost razvijanja čitalačkih vještina. Osmišljavanjem različitih aktivnosti tijekom nastave kod učenika uvijek nastojim probuditi zanimanje za neku knjigu, štivo, članak. Važno je stalno ih poticati da svaki dan čitaju, pa makar i nekoliko minuta. Osim redovitog čitanja lektire, često učenicima omogućim da predstave knjigu, koju su pročitali u slobodno vrijeme, ostalim učenicima. Također, nastojim ih uključiti i u različite projekte ili obilježavanje prigodnih događanja kojima se potiče čitanje. Upravo je i Dan darivanja knjiga bio prilika za ukazivanje na ljepotu knjiga.
Ove godine odlučili su prikupiti slikovnice i dječje knjige i darovati ih učenicima 2. b razreda. Učenici su osmislili kratka izlaganja o knjizi koju su odabrali. Posjetili su učenike 2. b razreda i njihovu učiteljicu Baricu Živković. Kako je ona bila učiteljica i sadašnjim šestašima, učenici su obnovili i sjećanja na tadašnje školsko razdoblje. Uz učiteljičina prisjećanja šaljivih zgoda i nezgoda njezinih nekadašnjih drugašića, u veselom su raspoloženju započeli druženje s knjigom. Učenici su predstavili knjige koje su obilježile njihovo djetinjstvo, opisali su zašto su izabrali određenu knjigu i zašto bi htjeli da ju i drugi učenici pročitaju. Neki od učenika pročitali su i ulomke koje su odabrali. Kada su završila izlaganja, šestaši su izložili svoje knjige kako bi ih ostali učenici mogli prelistati i pitati ako ih nešto još zanima. Zatim je svaki učenik odabrao jednu od poklonjenih knjiga koju će pročitati.
Učiteljica je uredila i prigodne police u razredu na kojima će darovane knjige i slikovnice stajati, a učenici će ih moći čitati. Kada su svi učenici odabrali svoju novu knjigu, pogledali su prezentaciju o važnosti čitanja od najranijih dana, zašto nas čitanje obogaćuje i zašto posebno mjesto knjiga treba imati u našem životu.