Čitajući knjigu “Gregov dnevnik: Kronike Grega Heffleyja” učenici su prepoznali probleme i emocije s kojima se glavni lik suočava, a povezivanje s glavnim likom dovelo ih je do prepoznavanja sličnih poteškoća u svakodnevnom životu. U Drnju je s učenicima radionice o prepoznavanju i suočavanju s emocijama provela socijalna pedagoginja Renata Tišler, a šk. knjižničarka Stjepana Kadić ih je testirala na početku i na kraju projekta. Prema očekivanjima, učenici su pokazali napredak u prepoznavanju emocija u tekstu. Kao rezultat ovih radionica nastala je brošura o emocijama, koja je napisana na hrvatskom, engleskom i estonskom jeziku.
Radionicu i testiranja čitanja s razumijevanjem, kao jednim od glavnih preduvjeta za razumijevanje književnih djela, ali i stjecanje ostalih znanja, vodila je učiteljica Elena Belec. Naime, čak ni učenici koji postižu najbolje rezultate u školi nemaju dovoljno razvijeno čitanje s razumijevanjem, ni manjih ulomaka iz knjige. Rezultati testiranja uključenih učenika pokazali su da u prvom čitanju teksta nitko nije u potpunosti odgovorio na postavljena pitanja vezana uz razumijevanje pročitanog teksta. Nakon radionice čitanja, uočen je manji napredak kod većine, no samo je jedna učenica točno odgovorila na sva postavljena pitanja. Temeljem toga, zaključeno je da postoji velika potreba rada na čitanju s razumijevanjem, jer su te vještine temelj za učenje svih predmeta u školi.
Učenici Alisa Kovačić, Dorian Čižmešija, Josipa Lukunić, Vanesa Palaš, Ema Eršeg, Lea Vrhoci, Izabela Lugarov i Maja Kolar Gregovu priču su oživjeli izrađujući strip u Pixtonu. Kako ističu, uz pomoć učiteljice Martine Hrastić Farkaš uspjeli su na zanimljiv način prikazati dijelove Gregovog dnevnika te su na zabavan način naučili nešto novo.
Tijekom projekta učenici su s učiteljicom Anom Tustonjić-Dombaj dio knjige čitali naglas, a pri završetku gledali film Gregov dnevnik (Diary of s Wimpy Kid), koji su oduševljeno preporučili svojim vršnjacima. Nakon filma je provedena evaluacija, koja je pokazala da su hrvatski učenici projekt ocijenili visokom prosječnom ocjenom 4.95 (1-5).
Zahvaljujući pozitivnim povratnim informacijama, „Gregov tim“ planira novi projekt o promicanju čitanja i važnosti čitanja s razumijevanjem u koji će uključiti veći broj učenika i učitelja.