Glavni cilj projekta je izrada online interaktivnog alata odnosno igre književnog i jezičnog sadržaja (virtualni kviz) te provođenje radionica koje će pomoći u razvitku interesa za čitanje kod populacije mlađe od 25 godina.
Uz navedeno provest će se i javna kampanja koja će doprinijeti osvještavanju važnosti čitalačkih aktivnosti te naglasiti sinergiju novih tehnologija kako bi lakše popularizirali čitanje kod djece i mladih. Također, da bi sačuvali vrijednosti koje čitanje donosi i osigurali da mlada generacija razvije kritički stav te dosegne razinu mašte i empatije koju razvija čitanje, nužna je integracija „starog” i „novog” načina izražavanja.
Kako se projekt provodi on-line osigurava se dostupnost čitalačkih programa i materijala osobama kojima oni nisu na raspolaganju u mjestu boravka/stanovanja, kao i osiguravanja ravnomjerne regionalne zastupljenosti projekta. Interaktivnost samog medija utječe pozitivno na povećanje socijalne uključenosti pripadnika ciljanih skupina kroz razvoj čitalačke pismenosti te program čini dostupnim i osobama s invaliditetom, te doprinosi povećanju dostupnosti kreativnih sadržaja.
Projektom se želi u radionice uključiti 40 djece i mladih. Radionice započinju u polovici svibnja, sve potrebne informacije bit će objavljene na društvenim mrežama.
Više o projektu možete pronaći ovdje.
Aktivnosti projekta pratite na sljedećoj poveznici.
Projekt je sufinanciran sredstvima Europske unije iz Europskog socijalnog fonda te Ministarstva kultura i medija.