prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Cjelogodišnji eTwinnig projekt Matematika ujedinjuje

Učenici drugoga razreda Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova na otoku Korčuli sudjelovali su u cjelogodišnjem međunarodnom eTwinning projektu Mathematics unites. Tijekom različitih aktivnosti doživjeli su matematiku kao zanimljiv nastavni predmet. Učili su putem igara i web alata što im je omogućilo da zavole ovaj, za neke učenike, težak nastavni predmet

Učenici 2. Razreda Osnovne škole Ante Curać –Pinjac iz Žrnova sudjelovali su u cjelogodišnjem međunarodnom projektu Mathematics unites.

Svjesni da je matematika u svemu, u svemiru, od galaksija do školjki, skrivena je matematička formula. Matematika je izvrstan alat za razumijevanje prirode. Matematika ujedinjuje kako bi naznačila da postoji zajednički jezik koji svi imamo i zajednički predmet u kojem možemo pronaći jedni druge. Matematika je posvuda u našem svakodnevnom životu i međuljudskim odnosima, u slikarstvu, glazbi, sportu, bolnici, kuhinji, tržnici, pikniku, tehnici, vojsci, poljoprivredi. Dakle, matematika nas spaja s prirodom.

Sudjelujući u ovom projektu cilj nam je bio razviti pozitivan stav prema matematici s ujedinjujućom snagom matematike i povezati matematiku sa svakodnevnim životnim problemima. Sudjelujući u nizu aktivnosti vezanih uz matematiku u drugom razredu učenici su taj, za neke težak nastavni predmet, počeli gledati nekim drugim očima, tj. kroz igru.

Nakon predstavljanja i izrade razrednog loga krenuli su u ostvarivanje ponuđenih aktivnosti. Osim razvijanja osnovnih matematičkih vještina upoznali su se sa geometrijom putem prirodnih oblika koji ih okružuju. Obilježili su i večer matematike u kojoj su rješavali zanimljive zadatke putem IKT-a.

Učili su matematiku na otvorenome, proslavili Novu godinu kroz matematiku, naučili kodirati i izrađivati matematičke igre i još mnogobrojne matematičke aktivnosti. Tijekom rada koristili su različite digitalne alate i aplikacije koje su im pomogli pri rješavanju zadataka.

Tijekom projektne nastave međusobno su surađivali i učili na primjerima ostalih učenika sudionika u projektu te su ostvarili slijedeće ciljeve:

  • -Prepoznavanje objedinjavanja i univerzalnosti matematike
  • Razvijanje pozitivnog stava prema matematici
  • Povezivanje matematiku sa svakodnevnim životom
  • Stjecanje osnovnih matematičkih vještina
  • Razvijanje konkretnije perspektive geometrije
  • Druženje s prijateljima u različitim zemljama sudjelujući na međunarodnim događajima i online utrkama uz ujedinjujuću snagu matematike
  • Korištenje Web 2.0 alata.