Tijekom godine, učenici su upoznali stara žrnovska zanimanja: postolar, stočar, poljoprivrednik, ribar, brodograditelj, vinar, maslinar i kamenoklesar. Osim upoznavanja zanimanja, upoznali su alate vezane uz pojedino zanimanje i načine rada. Na samom kraju provedbe projekta posjetili su kamenoklesarsku radionu Mištra u Žrnovu i upoznali proces obrade kamena nekada i danas. Nakon upoznavanja i kraćeg predavanja, vlasnik radione je svakom učeniku pripremio komad kamena na kojem su sami isklesali prvo slovo svoga imena koristeći “dlito” i “korać”. Učenike je veselio ovakav oblik rada.
Nakon klesanja upoznali su stare nazive alata koje su kamenoklesari koristili prije stotinjak godina, a koje su danas zamijenili moderni strojevi. Upoznali su: bućardu, tajentu, macolu, pičindur, dlito i krik i upoznali čemu pojedini alat služi. Vlasnikim je pričao kako su nekada davno Žrnovci bili vrsni kamenoklesari čiji se je obrađeni kamen izvozio u mnoge krajeve svijeta. Žrnovo je brojilo 180 kamenoklesara i desetak kamenoloma, a danas postoji samo jedna kamenoklesarska radiona i jedan kamenoklesar koji samostalno radi. Tijekom cjelogodišnjeg projekta ispunjeni su svi unaprijed postavljeni ciljevi i zadaće:
- stjecanje znanja i predodžbi vezanih uz stara i pomalo zaboravljena zanimanja našeg zavičaja
- razvijanje sposobnosti i usvajanje određenih vještina i poticanje uspješnog socio emocionalog razvoja učenika
- unaprjeđenje psihofizičkog razvoja učenika kroz igru, druženje, terensku nastavu i suradnju
- stvaranje optimalnih materijalnih uvjeta (prostor, alati) i uvjeta za razvoj socijalnih vještina učenika i njegovu kompetentnost i kvalitetnu suradnju s roditeljima (roditeljpartner)
- ovladavanje umijećem: umijeće slušanja drugoga, koncentriranog igranja, razvijanje igre i kreativnosti, umijećem rukovanja priborom, alatom i rekvizitima vezanim uz zanimanja koja obrađujemo, razumijevanja sebe i drugih.
Tijekom provedbe projekta ostvarili su i sljedeće zadaće:
- razvoj pozitivne slike o sebi, razvoj govornih i socijalnih vještina
- razvoj likovnog senzibiliteta i psihomotoričkih sposobnosti
- razvoj pozitivnih stavova prema prirodnoj i društvenoj okolini
- razvoj operativnog mišljenja
- spoznaja materijalne okoline
- spoznaja socijalne okoline
Učenici su s veseljem iščekivali svaki izlazak izvan školske zgrade i učenje u neposrednom okruženju.