Natjecalo se 38 učenika nižih razreda. U kategoriji MikroDabar (1. i 2. razredi osnovne škole) natjecalo se deset učenika dok se u kategoriji MiliDabar (3. i 4. razredi) natjecalo 28 učenika. Učenici su pozorno rješavali zadatke i nakon riješene ankete svi su imali osmijeh na licu jer su osvojili digitalnu značku.
Dabar je osmišljen kako bi se svoj djeci omogućilo jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje se sastoji od niza zanimljivih zadataka. Također, izvrsno se nadovezuje na kurikularnu reformu kojom se potiče razvoj računalnog razmišljanja od prvog razreda osnovne škole kroz rješavanje primjerenih problemskih i logičkih zadataka, stvaranje strategija za analiziranje i rješavanje problema te programiranje čime se postupno uvodi učenike u svijet digitalne tehnologije.
Na kraju natjecanja učenici su izjavili da im je natjecanje bilo zanimljivo i da jedva čekaju sljedeće natjecanje.