Komisija za knjižnične usluge za djecu i mladež Hrvatskog knjižničarskog društva pokrenula je obilježavanje Dana dječjih knjižnica radi skretanja pozornosti javnosti na važnost knjižnica tijekom odrastanja, od rođenja i za vrijeme formativnih godina. Cilj je da se jedan dan u godini usmjeri pažnja korisnika, medija, osnivača i stručne zajednice na dječje knjižnice i knjižničare koji su pokretači brojnih događanja u zajednici u kojoj djeluju te da se potakne djecu i mlade na češće korištenje knjižničnih usluga i programa. Za dan obilježavanja odabran je 16. listopada zato što je tog dana, 1950. godine, s radom počeo Pionirski odjel Gradske knjižnice, prethodnik Odjela za djecu i mladež Gradske knjižnice Knjižnica grada Zagreba.
Radionica je okupila učenike 3. a razreda, koji su sa sobom donijeli svoje najdraže slikovnice iz djetinjstva. Učenici su potom predstavili slikovnice, razgovarali o glavnim likovima i završetku priča. Nakon toga, uslijedila je glavna aktivnost – analiza i izrada plakata kroz grupni rad prema određenim kriterijima vrednovanja dječje knjige. Učenici su bili podijeljeni u tri grupe, a svaka je grupa analizirala jednu slikovnicu. Odabrane slikovnice bile su Ježeva kućica, Pikova riznica priča i Tajne mog zavičaja. Učenici su trebali ilustrirati glavne likove iz slikovnica, napisati ime autora, opisati jezike koji se koriste u priči, ocijeniti razumljivost riječi, te odrediti dobnu prikladnost slikovnice. Također, analizirali su boje u slikovnicama, njihovu simboliku i što su naučili iz priče.
Sve slikovnice će trajno ostati u učionicama, a planirana je i razmjena kroz dječje kutiće za poticanje čitanja u svakoj učionici. Nakon provedbe radionice u svim razredima od 1. do 4., održat će se završna izložba svih slikovnica. Radionica je poslužila kao inspiracija za sat likovne kulture, gdje su učenici, u sklopu eTwinning projekta „U svijetu likovnih umjetnika 7“, izrađivali agamograf inspiriran izraelskim kiparom i eksperimentalnim umjetnikom Yaacovom Agamom. Agamograf je oblik animacije koji prikazuje različite slike, ovisno o kutu iz kojeg se promatra. Učenici su izradili prekrasne radove koji će biti izloženi u školskoj učionici.