Branjinci su razgovarali o prigodama u kojima se kravata nosi te su i izradili vlastite kravate od papira, crtajući ih i ukrašavajući po želji. Na nastavu su došli svečano odjeveni, s kravatama, te su uredili školski pano. Kneževčani su se prošetali do spomenika koji krasi Kneževo (Metalac) te na taj način naš nacionalni simbol (kravatu) spojili s lokalnim simbolom. Spomenik je podignut 1985. godine, simbolizira Kneževčane, ali i sve ljude koji su radili u mašinskoj radionici, a kasnije u TOS-u te koji su izrađivali metalne alate i oruđa. Iz tog su razloga upravo na njegov čekić stavili kravate koje su učenici imali oko vrata te tako povezali lokalnu baštinu s nacionalnom – jer, tko još ne zna da kravata dolazi od Hrvata. Učenici drugog i četvrtog razreda prikupljali su fotografije kravata svojih očeva, djedova i rođaka te su imali zadatak saznati neku zanimljivost uz kravatu koju su donijeli u školu. Na satu Informatike učenici su istraživali zanimljvosti o kravati i u digitalnom alatu Wakelet izradili kolekciju s fotografijama koje su snimali tijekom dana.
Popovčani su također obilježili ovaj dan raznim aktivnostima. Šesti je razred na nastavi Likovne kulture tehnikom origami od radova složio kravate. Učenici prvog i trećeg razreda dan su obilježili noseći kravate, crtajući kravate i ukrašavajući razredni pano. Naučili su da se Dan kravate obilježava u mjesecu listopadu i da su kravatu osmislili Hrvati. Četvrti je razred uredio razredni pano, istraživali su u kojim se prilikama nosi kravata, čitali stihove o kravati i pokazali svoju kreativnost tako što su pisali činkvine o kravati. Drugi je razred učio o povijesti kravate, izradili su vlastite kravate od papira i ukrašavali ih po želji. Svi učenici razreda u školu su donijeli kravate koje su učili pravilno vezati.
Sve što su radili predstavili su jedni drugima putem aplikacije Zoom. Kroz videokonferenciju upoznali su se s poviješću kravate, učenici su jedni drugima opisali današnji dan i predstavili aktivnosti kojima su se bavili, a učiteljice Lidija Štimac i Ankica Ostojić naučile su učenike zavezati kravatu na jednostavniji i teži način. Upoznali su se s Windsor čvorom (tzv. kralj Tomislav) koji je kompliciraniji za vezanje, trokutastog je oblika i elegantan. Također, upoznali su se i s jednostrukim čvorom koji je tanji i lakši za vezanje. Bilo je izuzetno zabavno i poučno što možete vidjeti u ovoj fotogaleriji.