Škola je početkom studenog objavila natječaj za popunjavanje radnih mjesta učitelja razredne i predmetne nastave, stručne službe te ravnateljice. U natječaju je navedena dokumentacija potrebna za prijavu, rokovi prijave te planirani datum razgovora za posao. U roku od nekoliko dana, tajništvo škole zaprimilo je i urudžbiralo 55 prijava učenika od 3. do 8. razreda. Na održanim razgovorima za posao, učenici su imali priliku predstaviti sebe kao najboljeg kandidata za određeno radno mjesto i objasniti svoju motivaciju za prijavu. Uskoro su sva radna mjesta bila popunjena te se željno iščekivao dan kada će mali zaposlenici škole preuzeti uzde u svoje ruke. U međuvremenu su se posavjetovali s učiteljima koje će mijenjati o planiranom gradivu i načinu obrade.
U četvrtak ujutro, prije prvog sata, nova ravnateljica, inače učenica 8.b razreda po zanimanju, pozdravila je kolege u zbornici, pozabavila se s pitanjem zamjene jedne odsutne učiteljice te profesionalno uputila kolege u novi radni dan. Nakon toga održala je radni sastanak sa stručnom službom, među kojima su bili mladi knjižničari iz 6.b i 4.a, mlade defektologinje iz 5.b i 8.a te mlada pedagoginja, učenica 6.b razreda.
U razrednoj nastavi, učenici su upoznali mnoštvo novih učitelja. U prvom razredu svoje učiteljske kompetencije pokazali su učenici 3.a, 4.a 5.a, 6.a te 8.b; u drugom a razredu učenici 3.a, 4.a i 5.b; u drugom b razredu učenici 3.a i 6.b; u trećem razredu učenici 3.a, 4.a, 5.a i 5.b; u četvrtom razredu učenici 4.a, 7.a te 8.b.
U predmetnoj nastavi, učenici su upoznali nove učitelje i učiteljice matematike (učenice 5.a i 8.b), hrvatskog jezika (učenice 5.a, 5.b, 6.a, 8.b), engleskog jezika (učenik 6.a), glazbene kulture (učenica 6.a), tjelesne i zdravstvene kulture (učenici 6.a i 6.b), informatike (učenik 5.a), vjeronauka (učenica 4.a) te povijesti (učenica 5.b).
Svi novi učitelji i učiteljice iskazali su se na svojim radnim mjestima te priuštili nezaboravno iskustvo ostalim učenicima koji su uživali učeći od svojih kolega iz razreda i škole. Ne zaboravimo ni na to da su učitelji taj dan postali učenici te se našli na drugoj strani učionice nakon dugo vremena. Neki su bili dobri učenici, neki su ometali, ali…nećemo imenovati. Ni mladoj stručnoj službi nije bilo dosadno, trebalo je riješiti „situaciju“ u 8.b razredu, dva učenika koja su se potukla i slomila TV, obaviti razgovor s učenicima i razrednicom, prisustvovati Razrednom vijeću da bi se izrekla pedagoška mjera, pomoći jednoj drugoj razrednici s učenicima koji imaju loše ocjene i tako dalje. Mlada ravnateljica je provela jutro koordinirajući rad škole, obavljajući telefonske pozive, rješavajući tekuće probleme i surađujući s tehničkim osobljem škole u cilju neometanog rada.
Malo je reći da su svi sudionici ovog događaja pod pozitivnim dojmom i da je interes za ponavljanjem velik. Teško je pretočiti u riječi sve dojmove, pogotovo pogled pojedinih mladih učitelja nakon dobro odrađenog sata koji govori – Mislim da želim ovo raditi kad odrastem. Svi smo puno naučili iz ovog iskustva. Stvari poput toga kako se prijavljivati na natječaj za posao, kako pisati životopis i molbu, kako je ponekad teško uspostaviti disciplinu u razredu te motivirati učenike da te slušaju. Svjesni smo toga da imamo još puno toga za naučiti, stoga ćemo zaključiti ovo predivno iskustvo tvrdnjom: Ovo je samo početak.