S obzirom da je danas pažnja učenika sve više usmjerena k digitalnom svijetu na Danu projektne nastave, u sklopu diseminacijskih aktivnostii Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja, održana je radionica Marketinška komunikacija na društvenim mrežama.
Aktivnost se odvila pod mentorstvom nastavnice Monike Škalec i profesorice Željke Winkler koje su radionicu osmislile kao radionicu učenika u kojoj oni iskazuju svoju kreativnost izrađujući videouradak u trajanju oko 1 minute za instituciju po izboru s područja Grada Zaprešića.
Za izrađeni videouradak učenici su ujedno trebali odabrati ciljani segment publike kojoj se žele obratiti kao i način distribucije videouradka kako bi došli do odabrane publike. Učenici su bili raspodijeljeni u grupe od tri do pet članova (ovisno o veličini razreda) te su bile ponuđene sljedeće institucije s pripadajućim zadatkom:
- Komunalno Zaprešić – marketinška kampanja poticanja na razdvajanje otpada
- SŠBJJ – povećanje zainteresiranosti učenika 8. razreda za upis u Srednju školu
- Ban Josip Jelačić
- Grad Zaprešić – reklama za Grad kao turističku destinaciju
- Knjižnica Ante Kovačić, Zaprešić – poticanje mladih na čitanje
- Centar za mladež – osvijestiti da postoje i potaknuti mlade na suradnju s njima
- Tržnica Zaprešić – potaknuti stanovništvo Grada na kupnju domaćih proizvoda, a ne u trgovačkim lancima
Izrađene uradke učenici su morali staviti na Padlet.