Između ponuđene tri teme: Prekomjerna upotreba računala/interneta, Zaštita privatnosti na internetu, Lažne vijesti (fake news)-kako kritički pristupati sadržajima na internetu, izabrali su istražiti o lažnim vijestima te osmisliti radionicu za sudjelovanje u natječaju koji provodi Centar za sigurniji internet prigodom obilježavanja Dana sigurnijega interneta. U medijima se sve češće susrećemo s lažnim vijestima i dezinformacijama te je potrebno širiti svijest o tom problemu i razvijati kritičko mišljenje koje će nam pomoći u prepoznavanju lažnih vijesti.
U uvodnom dijelu sata upoznali su se s ključnim pojmovima vezanim uz lažne vijesti i dezinformacije, a u drugom su dijelu sata učenici imali zadatak istražiti i pronaći takve vijesti te ih predstaviti drugim učenicima. Ovom prigodom učenici su naučili da se lažne vijesti temelje na nepostojećim ili iskrivljenim “činjenicama”, a cilj im je zavaravanje i manipuliranje publikom. Također su naučili da je važno provjeriti vijest, tko je njezin autor, tko ju je objavio te pročitati cijelu vijest, a ne samo naslov, jer lažne vijesti mogu utjecati na naša shvaćanja, znanja i ponašanje.