Projekt je dvogodišnji i traje i u školskoj godini 2020./2021., a provode ga tzv. metodom blended learning. Ideja za provođenje ovog dugog i opsežnog projekta nastala je tijekom provođenja Erasmus+ projekata temeljenih na uvođenju novih metodologija, i digitalizaciji učenja s naglaskom na interdisciplinarnost.
Projekt potiče nastavnike stranih jezika da prezentiraju roditeljima i učenicima vrijednost učenja određenog stranog jezika u školi, sudjeluju u izgrađivanju svijesti o važnosti kontinuiteta u jezičnom obrazovanju na različitim razinama školovanja. Pokrenuta je i izvannastavna aktivnost Sekcija za poticanje višejezičnosti koja obuhvaća učenike od prvog do četvrtkog razreda u svim usmjerenjima. Dio projekta realizira se kroz redovnu nastavu, a dio kroz rad fakultativne nastave iz njemačkog, talijanskog i engleskog jezika.
Učenici izradom projektnih zadataka bolje upoznaju zemlju čiji jezik uče, a kroz izložbe svih uradaka i zajedničke prezentacije doznaju podatke o drugim zemljama i kulturama, i potiče ih se na učenje što više jezika, na toleranciju, otvorenost i želju za upoznavanjem novih običaja.
Tijekom protekle školske godine teme kojima su se bavili bile su raznovrsne – od Dana zahvalnosti, Oktoberfesta, Božićnih običaja u zemljama engleskog, njemačkog i talijanskog govornog područja do Haiku poezije za Valentinovo. Jedan od projektnih zadataka bio je i da učenici istraže gradove pojedinih zemalja i o njima izrade digitalne postere s QR kodom zvučnog zapisa na pojedinom jeziku, a učenički uradci su izloženi u prostorima škole u rujnu 2020. u okviru obilježavanja Europskog dana jezika.
Povodom Dana škole i Dana Erasmusa u petak, 16. listopada 2020. godine, svečano su predstavili mrežnu stranicu projekta. Predstavljanje je zbog epidemioloških uvjeta bilo online, a kako je to izgledalo pogledajte ovdje.