Medijska pismenost se smatra jednim od najvažniji oblika pismenosti 21. stoljeća. Medijske kompetencije su potrebne djeci od najranije dobi. Ističe se uloga odgojno-obrazovnih djelatnika da potiču medijsko obrazovanje koje je postalo neophodno za život u današnjem društvu.
Cilj radionice bio je razvijati stav prema informacijsko-komunikacijskim tehnologijama i kritički prosuđivati o utjecaju medija, vještini kritičkog razmišljanja, prepoznavanju dezinformacija, razumijevanju utjecaja influencera i prikrivenog oglašavanja, algoritama koji određuju koje informacije i sadržaj će doći do nas putem društvenih stranica i utjecati na našu sliku o svijetu oko nas. Zajedno, uz poticaj školske knjižničarke, nastavili su rad u skupinama i vodili raspravu o dobrim i lošim stranama interneta te izradili plakat koji je izložen u holu školu.
Učenici su oslikali plakat i istaknuli da su dobre strane intereneta što nas informiraju, poučavaju, zabavljaju, razvijaju kritičko mišljenje. Loše strane interneta što nas izlažu štetnim utjecajima, nasilni su i stvaraju ovisnost.