Cilj projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, prilike za učenje o medijima.
Budući da su Dani medijske pismenosti koncipirani kao platforma za suradnju različitih dionika i organizaciju događanja s ciljem promicanja medijske pismenosti, i ove se godine sve odgojno-obrazovne ustanove, knjižnice, kina, mediji, udruge i drugi društveni dionici mogu uključiti organizacijom svojih predavanja, radionica, okruglih stolova, filmskih projekcija i drugih aktivnosti – uživo, uz poštivanje epidemioloških mjera, ili putem interneta. Saznajte kako se uključiti i prijaviti svoj događaj.
Naglasak je ove godine na utjecaju medija na mentalno zdravlje djece i mladih pa je to i tema filmskog natječaja za djecu i mlade koji Agencija za elektroničke medije i UNICEF organiziraju u suradnji s Hrvatskim filmskim savezom. Saznajte kako sudjelovati u filmskom natječaju ‘Mediji i moji osjećaji’.
Uz mentalno zdravlje, i dalje će posebna pažnja biti posvećena aktualnom problemu dezinformacija i lažnih vijesti, utjecaju influencera te općenito razvoju vještina kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja, kao i boljeg razumijevanja kako različiti mediji funkcioniraju. Tim su temama posvećeni novi obrazovni materijali koji će se uskoro moći preuzeti na portalu medijskapismenost.hr, kao i materijali za odgojitelje, nastavnike i roditelje objavljeni proteklih godina. Preuzmite obrazovne materijale za razvoj medijske pismenosti.
Vijest je prenesena s portala Medijska pismenost.