To je potvrdilo i istraživanje (Istraživanje na školskoj razini – digitalna kompetencija učenika – Portal za škole (skole.hr) koje je provedeno tijekom školske godine 2020./2021. u dvije srednje škole: Srednjoj školi Petrinja među učenicima strukovnog odjeljenja i Ženskoj općoj gimnaziji Družbe sestara milosrdnica s pravom javnosti u Zagrebu. Istraživanje provedeno u jeku pandemije pokazalo je kako su učenici digitalne alate poput MS Teamsa, MS OneNotea, Kahoota, Zooma i LearningAppsa koristili i kao pomoć pri učenju i pri izradi domaće zadaće. U SŠ Petrinja oko 70 % učenika izjasnilo se da im uporaba digitalnih alata pomaže u procesu učenju, a čak 80 % učenika obje škole ocijenilo je korisnost digitalnih alata u nastavi ocjenom vrlo dobar i odličan.
Učenje uz pomoć aplikacija zadržalo se i nakon što se nastava vratila u fizičke učionice, a učenici su više nego ikad svjesni koliko je daljnji razvoj njihovih digitalnih kompetencija bitan za njihovu budućnost.
Svoja razmišljanja o važnosti digitalnih kompetencija podijelilo je troje učenika, ali i troje bivših učenika.
Pogledajte kako je na različite generacije utjecao razvoj tehnologije: