Cilj ovakve mrežne edukacije je potaknuti mlade da razmišljaju “poduzetnički” i proaktivno, te da se na neki način uključe u društvo. Voditelj projekta Filip Vrhovnik ističe kako je digitalni učenički inkubator pokrenut kao zajednička inicijativa Instituta za inovacije Školske knjige i Znanstvenog centra izvrsnosti, da se u vremenima pandemije i socijalnog distanciranja povežu oko smislenih stvari i usmjere prema budućnosti i kreativnosti, inovacijama i stvaranju projekata.
Prijave za ovogodišnji Digitalni učenički inkubator su otvorene, a prijaviti se može do 14. ožujka.
Organizatori ističu kako je prošlogodišnji Digitalni učenički inkubator okupio čak 2.000 učenika iz više od 160 škola, kroz period od tri i nešto mjeseca te su oni razvili više od 170 inovativnih projekata. Uz osnovne škole, tu su bile i srednje – od obrtničkih i zdravstvenih, do ekonomskih i gimnazija.
Učenici su sudjevali u projektima vezanim uz recikliranje materijala, uređivanje škole, izradu aplikacija, igrica, platforme za pomaganje u mentalnom zdravlju učenika i mladih – u stvarno širokom setu različitih projekata. Sam projekt je imao i društveni aspekt, koji je pomogao učenicima da se međusobno povežu i zajedno rade.