Radionica je uključivala projekciju kratkog igranog filma “Disleksija” u trajanju od sedam minuta koji su izradili članovi filmske skupine OŠ Većeslava Holjevca Zagreb. Cilj radionice bio je upoznati učenike s pojmom disleksija i poteškoćama u učenju koje postoje te razvijanje empatije i razumijevanja prema učenicima koji pokazuju poteškoće u svladavanju zadataka zbog faktora koji nisu vezani uz neznanje.
Kroz ovu radionicu učenici su razvijali empatiju, svijest o važnosti odgovornosti pojedinca u društvu, uvažavanje različitosti te sposobnost predlaganja različitih rješenja problema. Prije projekcije filma, učenici su sudjelovali u raspravi o poteškoćama u učenju, a zatim su pogledali film “Disleksija” i sudjelovali u razgovoru o glavnoj junakinji i njezinim poteškoćama u učenju.
Učenici su potom podijeljeni u skupine te su dobili zadatak osmisliti rješenja za situaciju iz filma i prezentirati svoje ideje. Radionica je završila razmišljanjem o tome kako mogu pomoći učenicima s poteškoćama u učenju. Učenici su bili uspješni u postizanju svojih ciljeva te možemo zaključiti kako je radionica potaknula učenike na promišljanje o važnosti razumijevanja i pomaganja onima koji se suočavaju s poteškoćama u učenju.