Radionice su osmišljene kako bi pridonijele ostvarivanju jednog od ključnih ciljeva škole – podizanje motiviranosti, uspješnosti i izvrsnosti u nastavi, te ulaganje u vještine nošenja s neprihvatljivim oblicima ponašanja i rješavanja konflikata u školi.
Radionice tijekom Dječjeg tjedna:
- “Posadi cvijet za zeleniji svijet” (7. 10. 2024.) – Učenici prvog i drugog razreda učili su kako saditi začinsko bilje, razvijajući svoje životno-praktične vještine u održavanju okoliša. Radionicu su vodile učiteljice Mirela Juras i Maja Gulija.
- “Heklanje i šivanje” (7. 10. 2024.) – Učenici četvrtog razreda upoznali su osnove heklanja i šivanja, izrađujući jednostavne lančiće i jesenske motive. Voditeljice radionice bile su učiteljice Sandra Gregurić i Karla Grbavac.
- “Mala škola kuhanja” (8. 10. 2024.) – Učenici od 2. do 4. razreda PŠ Poznanovec pripremali su kompot i kolače od jabuka iz školskog voćnjaka, pod vodstvom učiteljica Darinke Svečnjak i Tatjane Matejak, razvijajući vještine kuhanja i pečenja.
- “Štrukljec naš domači” (11. 10. 2024.) – Učenici šestog razreda, uz pomoć učiteljice Ivane Kranjčec, učili su pripremati tradicionalne jabučne štrukle, čime su povezali kulinarske vještine s očuvanjem kulturne baštine.
- “Od sjemena do ploda” (11. 10. 2024.) – Učenici su učili kako izvaditi, očistiti, sušiti i pravilno pripremiti sjemenke za sadnju te kako ukrasiti posude recikliranim materijalima. Radionicu su vodile vjeroučiteljica Marica Celjak i učiteljica likovne kulture Ljiljana Cvetko.
Radionice su okupile više od 100 učenika, a njihovo sudjelovanje u ovakvim kreativnim i praktičnim aktivnostima nije samo unaprijedilo njihove vještine, već je i stvorilo osjećaj zajedništva i pozitivne atmosfere u školi. Kroz ove aktivnosti, učenici su učili surađivati, rješavati probleme te razvijati odgovornost, što je ključno za smanjenje sukoba i neprihvatljivih oblika ponašanja u razredu. Ovakvi inovativni pristupi potiču učenike na aktivno sudjelovanje u svim aspektima školskog života, jačaju njihovu motivaciju i samopouzdanje, te dugoročno poboljšavaju cjelokupnu školsku klimu. Koordinatorica svih aktivnosti bila je učiteljica Danijela Paradi, koja je svojim trudom i organizacijskim vještinama doprinijela uspjehu ovog Dječjeg tjedna.