Cilj je projekta popularizacija STEM područja, a budući da da je Grčka kolijevka matematike upravo je škola 2. gymasio Neas Ionias Attikis odabrana kao partnerska u ovom projektu. Osim učenika atenske i drnjanske škole, u moblinosti nazvanoj SLAMathic su sudjelovali i učenici partnerskih škola iz Estonije i Cipra. Upoznajući jedni druge kroz predstavljanje projektnih aktivnosti, učenice Hana Široki i Ines Sataić zamijetile su slabo poznavanje engleskoga jezika među učiteljima. Većinu razgovora i predavanja su im na engleski jezik prevodili učenici domaćini.
Koordinatorica projekta Ana Tustonjić Dombaj i vjeroučiteljica Ksenija Marić prisustvovale su školskim satima grčkih kolega i upoznale se s grčkim obrazovnim sustavom, koji je sličan hrvatskom. Prema njihovim riječima, grčka je škola slabije informatički opremljena, stoga znatno manje koriste digitalizaciju.
Tjedan je bio posvećen STEM području pa su učenici sudjelovali u radionicama o Higgsovom bozonu, interaktivnom periodnom sustavu elemenata, glazbi u planetima i izradi svemirskog satelita. Kroz prezentaciju su se upoznali i s Europskom svemirskom agencijom. Učenik je Vinko Fabuš, osim radionica, kao najzanimljivije iskustvo naveo svoj prvi susret s grčkim pismom.
Jedan od najboljih primjera klasične grčke umjetnosti i arhitekture svakako je Akropola, koju su posjetili drugog dana boravka. Ondje su učili o tehničkim vještinama starih Grka. Da su stari Grci uistinu bili vješti matematičari uvjerili su se u Arheološkom muzeju Atene, gdje su na starim vazama uočavali geometrijske likove, a u kipovima proporcije. U Muzeju mineralogije i petrologije učili su o vulkanima, svojstvima minerala, njihovoj uporabi u modernoj tehnologiji i o meteorima i meteoritima. Najzanimljiviji dio muzeja vidjeli su na kraju, mračnu sobu u kojoj minerali pod ultraljubičastim svjetlom svijetle svaki u svojoj boji.
Posljednji radni dan proveli su u Muzeju antičke grčke tehnologije i vidjeli koliko su Grci bili ispred svog vremena. Između ostalog, izumili su prvi robot, prvi zvučni alarm, način kako ispumpati vodu i kola za gašenje požara. Osim što su učenici u sklopu muzeja uživali u igranju prvih društvenih igara, imali su priliku i susresti se s Nikolom Teslom. Naime, u muzeju je bila izložba postavljena njemu u čast te su se mogli vidjeti njegovi izumi i postignuća.
Osim radom, posjet Grčkoj bio je prožet i prijateljskim druženjima učenika i učitelja. Za kraj boravka škola domaćin je u suradnji s roditeljima i učenicima organizirala Grčku noć. Učenicima Kevinu Bregoviću i Alanu Kovačiću najviše su se svidjeli ukusni grčki tradicionalni specijaliteti te su bili iznenađeni činjenicom da grčki učenici u školskoj kuhinji nemaju kuhanu hranu, nego su primorani svaki dan jesti suhe pekarske proizvode.
Put u Grčku učenicima i učiteljicama donio je nezaboravno iskustvo i nove ideje za daljnji rad. Naučili su da na grčkom „ne“ znači „da“ te zaključuju da su druželjubivi Grci sličnog mentaliteta našem.
Cijeli projekt financiran je sredstvima programa Europske unije Erasmus+.