Ciljevi planiranih aktivnosti bili su:
- istaknuti važnost učenja jezika i poticati učenje većeg broja jezika da bi se povećala višejezičnost i razumijevanje različitih kultura
- promicanje bogate jezične i kulturne raznolikosti Europe
- poticanje cjeloživotnog učenja jezika u školi i izvan nje.
Radionice s učenicima vodilo je 16 mladih osoba-volontera iz Francuske, Njemačke, Španjolske, Portugala, Nizozemske, Švedske, Meksika, Brazila i Venezuele. Sve aktivnosti odvijale su se na školskom igralištu. Provedene aktivnosti u radionicama bile su: memory igra, voćna salata, gradovi i države, detektiv, marama, interaktivni stol s volonterima i poveži riječi. Učenici su imali priliku učiti različite riječi na jezicima iz kojih dolaze volonteri. Istovremeno, učenici su učili volontere hrvatski jezik. Sve se odvijalo u igri i zabavi. Za vrijeme odmora škola je osigurala obrok za sve sudionike.
U evaluacijskom dijelu projektnog dana učenici su izrazili oduševljenje igrama i aktivnostima u radionicama. Zaželjeli su da se sve ponovi. Volonteri su, također, bili zadovoljni posjetom i suradnjom s učenicima škole. Koordinatorice projektnog dana bile su školska pedagoginja i knjižničarka, a s njima je surađivala učiteljica Marijana Benić. Ovom akcijom ostvareno je nekoliko odgojno-obrazovnih očekivanja kurikuluma međupredmetnih tema.
- Poduzetništvo
pod A.2.3. i pod A.3.3.
– Upoznaje mogućnosti razvoja karijere i profesionalnog usmjeravanja. - Građanski odgoj i obrazovanje
goo A.3.4.
– Promiče pravo na obrazovanje i rad.
– Učiti kako učiti - uku C.2.3. i uku C.3.3.
Interes
Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju. - Osobni i socijalni razvoj
osr A.2.3. i osr A.3.3.
– Razvija osobne potencijale.