U sklopu nastave prirode, radili su u grupama te izrađivali modele ekosustava koji prikazuju živu i neživu prirodu.
Svaka grupa istraživala je specifični ekosustav, kao što su šume, rijeke, mora ili planine. Kroz svoje modele, učenici su prikazali različite biljne i životinjske vrste te međusobnu povezanost živih bića i njihovih staništa.Učenici su se detaljno upoznali s karakteristikama svojih odabranih ekosustava. Na primjer, grupa koja je istraživala šume proučila je raznolikost drvenastih biljaka, dok su drugi timovi istraživali specifične vrste riba i vodenih biljaka u rijekama ili morskim ekosustavima.
Ova multidisciplinarna aktivnost uključivala je elemente biologije, ekologije i umjetnosti, potičući učenike da razviju svoje kreativne vještine.Uloženi trud sada je vidljiv u izložbi postavljenoj u holu škole. Ova izložba omogućava svim posjetiteljima da razgledaju zanimljive prikaze prirodnog svijeta koje su učenici stvorili. Izložba ne samo da pokazuje kreativnost i trud učenika, već nas i podsjeća na važnost očuvanja prirode.
Projekt je bio osmišljen kako bi učenici usvojili gradivo na zabavan i interaktivan način. Kroz istraživanje pojmova poput jedinke, populacije i životne zajednice, učenici su stekli dublje razumijevanje o međusobnim odnosima unutar ekosustava. Ova aktivnost ne samo da potiče znatiželju, već i razvija svijest o važnosti zaštite okoliša i održivog razvoja.Na kraju, ovakvi projekti imaju dugoročne koristi. Učenici ne samo da razvijaju svoje znanje o prirodi, već također grade timski duh i komunikacijske vještine. Ova izložba predstavlja uspjeh cijelog razreda i inspiraciju za buduće projekte koji će nastaviti istraživati ljepote i složenosti našeg okoliša.