Tema je projektnog tjedna bila analiza vode. Održano je nekoliko radionica. U Blatu na Cetini učenici su u grupama analizirali čistoću vode temeljem bioloških pokazatelja zagađenja i izrađivali makete splavova, na najpoznatijem i najuglednijem istraživačkom institutu u Hrvatskoj, Institutu „Ruđer Bošković“, pohađali su čak tri radionice: „Postoji li zagađenje? Organizmi znaju rješenje!“, Morski mikrosvijet – fitoplankton“, „Geokemijske značajke prirodnih voda“, a i Zagreb su razgledavali kroz niz istraživačkih aktivnosti povezanih temom vode.
Stručni dio putovanja obuhvatio je i posjet HE Peruća, Dioklecijanovom akvaduktu u Solinu, a svi učenici i profesori pohađali su predavanje o hidrometeorološkim mjerenjima koja se svakoga dana provode na Državnom hidrometeorološkom zavodu na zagrebačkom Griču i posjetili Zagrebačke otpadne vode na kojima su upoznali različite segmente proćišćavanja otpadnih voda.
Učenici su svoj rad na projektu predstavili kroz čitav niz prezentacija i aktivnosti koje smo održali u školi u obliku klasičnih izlaganja, video uradaka i kratkih edukativnih kvizova i igara pogađanja i predviđanja, a zanimljivo im je bilo i pohađanje nastave, pogotovo predmeta koje nemaju u vlastitom obrazovnom sustavu (poput recimo, logike).
Tema vode povezala je sve sudionike projekta i na planu razvijanja međukulturalnih i osobnih kompetencija pa su tako naši gosti upoznali prirodne ljepote Plitvičkih jezera, povijest i legende vezane uz Omiš i njegove gusare, priče vezane uz cara Dioklecijana i običaje starih Rimljana, a spuštanje čamcima niz rijeku Cetinu zacijelo će svima ostati u nezaboravnoj uspomeni.
Ovaj je projektni tjedan u Hrvatskoj još jače osnažio suradnju partnerskih škola, dao nove podstreke i ideje za buduće aktivnosti učenja i podučavanja te ojačao stara i stvorio mnoga nova prijateljstva i suradnje.