Nakon uspješno provedenog prvog Erasmus+ projekta Nastava 21. stoljeća koji je odjeknuo i u lokalnoj zajednici s pregršt aktivnosti i rezultata; od interaktivne izložbe otvorene za javnost Jane Austen, premijere učeničkog filma u GK Ante Kovačića Sto godina od Velikog rata te prikazivanjem istog u Muzeju Brdovec u sklopu izložbe o Prvom svjetskom ratu, SŠBJJ nastavlja širiti svoje europske horizonte. U ovu školsku godinu ulazi s tri nova ERASMUS+ projekta koji uključuju različite aktivnosti, kako za učenike tako i za nastavnike, a sam proces i krajnji rezultat imat će pozitivne učinke na cijelu lokalnu zajednicu. Na Satu su razrednika učenicima predstavljeni projekti i pojašnjeno je kako i oni mogu sudjelovati.
U sklopu novog KA 101 projekta Razmišljajmo i rastimo (The Growth Mindset) osam nastavnika i dva stručna suradnika planiraju odlazak na devet strukturiranih tečajeva i jednu aktivnost tzv. job shadowinga. Cilj je projekta unaprijediti odnose unutar škole, komunikacijske i prezentacijske vještine učenika i nastavnika, osposobiti učenike i nastavnike za bolje nošenje sa stresom, razviti toleranciju i međukulturalno razumijevanje, unaprijediti rad s učenicima s poteškoćama u razvoju i učenicima imigrantima kao i poučavanje STEM predmeta, jačati sinergiju između formalnog i neformalnog obrazovanja, osvijestiti pripadnost europskoj kulturnoj baštini i razviti poduzetničke kompetencije. Projekt će rezultirati implementacijom stečenih znanja i kompetencija u nastavne i izvannastavne aktivnosti.
Najveća su novost u SŠBJJ dva KA 229 projekta Odgajamo odgovorne građane (Raising Responsible Citizen – RRC) i New Teaching Methodologies (Nove tehnologije podučavanja – NMT), koji će u dvije godine omogućiti učenicima i nastavnicima da steknu nova znanja i iskustva putujući u šest zemalja: Grčku, Tursku, Poljsku, Grčku, Portugal, Litvu i Španjolsku. Projekt RRC teži unapređenju vještina i kompetencija 21. stoljeća putem inovativnih metoda poučavanja, kao i bavljenju pitanjima vezanim uz vršnjačko zlostavljanje, učeničku depresiju i rano napuštanje školovanja. Očekivani su rezultati rada u međunarodnim grupama: logotip projekta, Europska zelena aleja, istraživanje svijesti građana o hitnim slučajevima, digitalni plakati o hitnim postupcima, kampanja za skupljanje knjiga, gemifikacija, filmovi igranja uloga Podizanje ruke za demokraciju za sve i simulacija budućeg Europskog parlamenta, Univerzalna deklaracija o demokraciji iz 2030-ih, blog, QR kodovi kao gradski vodiči i časopisi.
U sklopu NMT projekta, nastavnici će stranih jezika i učenici imati koristi od rada na ovom projektu dijeljenjem primjera dobre prakse i poticanjem učenika na aktivno sudjelovanje u njihovom obrazovanju, kako biti tolerantniji i odgovorniji, pomoći studentima u razvijanju transverzalne vještine u nastojanju da pomognemo učenicima da promijene svoje stavove prema sebi, drugima i EU postajući odgovorni i aktivni građani koji će promovirati europsku kulturnu baštinu.