U čakovečkoj je školi organiziran edukativni program, koji je započet svečanim otvorenjem, na kojem je sudionike pozdravila gradonačelnica Čakovca, Ljerka Cividini. Izrazila je zadovoljstvo što su sve čakovečke škole aktivno uključene u EU projekte i istaknula važnost suradnje učenika s vršnjacima iz ostalih europskih zemalja, kao i mogućnosti stjecanja novih znanja i vještina za učitelje.
Ravnatelj škole Vinko Grgić istaknuo je da je ovo drugi Erasmus+ projekt školskog partnerstva, u kojem je II. osnovna škola Čakovec koordinator. Dodao je da u ovo vrijeme moramo još jače naglasiti kako narodi iz članica EU mogu živjeti zajedno u jedinstvu, miru i toleranciji.
U narednim danima sudionici su se u II. osnovnoj školi Čakovec educirali o primjeni pripovjednih kocki i karti, terapijskom učinku pripovijedanja, japanskom pripovjednom kazalištu kamišibaj, socijalnoj inkluziji kroz glazbu, integriranju likovne kulture u književnost, ulozi eTwinning škole u Erasmus+ partnerstvu i drugim temama relevantnima za projekt. Također, učitelji iz svake zemlje održali su po jedan sat nastave u nekom od razrednih odjela škole domaćina. Pod stručnim vodstvom, sudionici su obišli Čakovec, Varaždin i Gornje Međimurje, u sklopu kojeg su se upoznali s kulturnom, povijesnom i prirodnom baštinom ovog kraja: posjetili su Centar za posjetitelje “Med dvemi vodami” u Križovcu, Oldtimer muzej Šardi u Selnici i “Jen den v živleju mlinara Franca Žalara”, etnografsku zbirku u Žabniku na Muri.
Ovom projektnom aktivnošću postignuti su planirani ciljevi: sudionici su razmijenili primjere dobre prakse u poučavanju jezične pismenosti, proširili su svoja praktična znanja o inovativnim praksama u poučavanju osam ključnih kompetencija cjeloživotnog učenja u EU, unaprijedili svoj pristup poučavanju učenika sa smanjenim mogućnostima, proširili svoja interkulturalna znanja i unaprijedili primjenu znanja engleskog jezika u praksi. Erasmus+ projekt Stories Bring Us Closer financiran je sredstvima EU.