Od 1. rujna 2019. godine u Osnovnoj školi Franje Krežme provodi se Erasmus+ KA1 projekt pod nazivom “New educational dimension for better Europe”. Na edukaciju planira otići osam djelatnika i to u Cipar, Italiju, Island, Njemačku, Poljsku, Španjolsku i Tursku.
U ovom smo projektu postavili tri cilja: razvijanje životnih vještina i osvješćivanje važnosti brige za mentalno i tjelesno zdravlje, inovativnost i kreativnost u nastavnom procesu te jačanje pripadnosti europskom kulturnom nasljeđu kroz suvremeni pristup proučavanja. Dosad su provedene dvije mobilnosti, a učiteljica hrvatskog jezika Margareta Zdelar je u tjednu prije zimskih praznika provela projekt od Dobriši Cesariću koristeći i metodu obrnute učionice.
Obrnuta učionica je oblik kombiniranog učenja u kojem učenici uče nastavne sadržaje online, gledajući video predavanja i to najčešće kod kuće, a u školi raspravljaju i postavljaju pitanja nastavniku o onome što su gledali. Smatra se kako je komunikacija s učenicima daleko veća korištenjem ove metode.
Učiteljica Zdelar je izradila audio prezentaciju podijeljenu u dva dijela. U prvom je dijelu govorila o životu i stvaralaštvu Dobriše Cesarića, a u drugom je čitala Cesarićevu pjesmu “Mala kavana” i odrednice za interpretaciju kroz priču o pjesmi. Odgovarajući na pitanja i interpretirajući pjesmu, uz pomoć prezentacije, učenici su zaključili da je ovakav oblik rada zanimljiv te potiče na samostalno i kreativno istraživanje.
Osim o metodi obrnute učionice, učiteljica Margareta Zdelar na tečaju u Firenci educirala se i o uspješnom vođenju nastavnog sata, motivaciji i suradničkom učenju. Ovo je drugi Erasmus+ KA1 projekt koji se provodi u školi, a paralelno se odvija i KA2 projekt Together-to get there.