U projektu, koji će trajati dvije godine, sudjeluju predstavnici iz šest zemalja: Belgije, Hrvatske, Litve, Portugala, Španjolske i Turske, a uz europsku kulturnu baštinu, partneri su se bavili upotrebom IKT-a u nastavi i metodom obrnute učionice.
Početkom travnja (2. 4. – 6. 4.) učenici i nastavnici SŠ Ban Josip Jelačić bili su domaćini u sklopu svog drugog Erasmus+ KA 229 projekta – Nove metodologije poučavanja (New Teaching Methodologies). Tema mobilnosti u Hrvatskoj bila je Europska kulturna baština (European Cultural Heritage). Osamnaest učenika i deset nastavnika iz pet zemalja: Belgije, Litve, Portugala, Španjolske i Turske, zajedno s domaćinima iz Hrvatske, predstavljali su materijalnu i nematerijalnu kulturnu baštinu svojih zemalja baveći se i inovativnim metodama poučavanja – metodama obrnute učionica i upotrebe IKT-a u nastavi.
Učenici su sudjelovali u radionicama o jeziku kao primjeru nematerijalne kulturne baštine, interdisciplinarno se upoznavali s Jelačićevim Novim dvorima u Zaprešiću u sklopu terenske nastave, izrađivali tradicionalne kolače i keramičke ukrase, ocrtavali obrise zaprešićkih dvoraca u učionicama škole te prezentirali dvorce i hranu svojih zemalja (The Caste(s) You Should Visit; The Food You Should Try). Hrvatsku su predstavljali učenici Jana Jambrešić, Sara Bukovina, Dominik Markota i Mihael Markić na primjerima Velikog Tabora i štrukla.
Nastavnici su također bili jako zaposleni učeći jedni od drugih iz primjera dobre prakse. Našu su školu predstavile nastavnice: Ivana Imbrija, Zdravka Kramarić, Zvonimira Špoljar i Ankica Šarić u tri projekta: ICT Based Learning: 3D Zaprešić, Flipped and Outdoor Learning: Why We Should Remember Ante Kovačić and Flipped Learning: A Mock Trial. Za nastavnike su također organizirane radionice na temu Let's flip it (Arjana Blažić), Education for all (Miroslav Miljković), Coaching Workshop: The GROW model for goal setting and problem solving (Željka Winkler) i Our School Systems: Are We Meeting the Requirements of 21st Century? (Suzana Ban), a gostujući su nastavnici održali sat u hrvatskim razredima predstavljajući svoju kulturnu baštinu.
Svi smo zajedno učili, ali i zabavljali se. Gosti, a i mi ostali, (ponovo) smo upoznali Zagreb kroz Time Travel (uz pomoć tableta), izradili smo e-razglednice i posjetili Muzej iluzija uz stručno vođenje. Jedan smo cijeli dan proveli na Plitvičkim jezerima koja su oduševila naše goste, a nas još više osvijestila o potrebi očuvanja ovog prirodnog bisera naše zemlje. Pet dana mobilnosti prošlo je jako brzo. Ova nam je mobilnost donijela nova iskustva i prijateljstva koja će trajati cijeli život. Veselimo se našoj sjedećoj mobilnosti u Funchalu na otoku Madeiru u Portugalu.