et učenika i dvije učiteljice sudjelovali su na trećoj mobilnosti u sklopu Erasmus+ projekta “Our culture our future (Naša kultura naša budućnost)” u Portugalu. Upoznavanje kulturne baštine Portugala i međusobno druženje otvorilo im je nove vidike i obogatilo ih za jedno veliko životno iskustvo.
Domaćini su organizirali niz aktivnosti koji su imali za cilj upoznati kulturu Portugala. Prvog dana učenike je primila gradonačelnica Palmele koja ih je pozdravila i ukratko upoznala sa zanimljivostima grada. Zatim su razgledali školu domaćina, obišli nekoliko učionica te zajedno pogledali prezentacije o flori, fauni i legendama svake zemlje koja sudjeluje u projektu.
Nakon svih tih aktivnosti domaćini su organizirali ručak na kojem su učenici probali njihov specijalitet – bakalar koji se u Portugalu priprema na 365 načina. Drugog dana mobilnosti domaćini su pripremili istraživački dio aktivnosti u kojem su učenici uz pomoć mape s uputama istraživali stari dio grada, upoznali znamenitosti, arhitekturu, poznate osobe i način življenja u Palmeli. Nakon istraživačkog dijela otišli su u Museu do Ovelheiro and Pedagogical Farm (Muzej ovčarstva) u kojem su upoznali načine kojima su se u davna vremena ljudi bavili ovčarstvom te su imali priliku izraditi svoj sir.
Treći dan mobilnosti bio je rezerviran za razgledavanje Lisabona. U samom centru su imali priliku razgledati interaktivni muzej koji je sve učenike kroz priču uveo u prošlost Portugala i slikama i kraćim videozapisima pokazao što je sve narod Portugala doživio tijekom prošlosti, čime su se ljudi bavili, koje su poznate osobe živjele na tim područjima, načine odijevanja, trgovinu i još mnogo toga. Nakon muzeja, razgledali su glavni trg, ulice te imali radionicu bojanja ribica (sardina) koje su karakteristične za Portugal.
Četvrtog dana imali su priliku razgledati obalu turističkog grada Setubala brodom te su plivali u hladnom Atlantskom oceanu što je za njih bio poseban doživljaj. Tijekom vožnje brodom pratili su ih dupini po kojima je poznat ovaj dio Portugala. Učenici i učitelji su se cijelo vrijeme družili, razmjenjivali iskustva te uživali u gostoljubivosti domaćina. Nakon vožnje brodom domaćini su organizirali tradicionalnu portugalsku večeru u kojoj su svi sudionici mogli uživati u tradicionalnim jelima i slasticama te plesati uz tradicionalnu portugalsku glazbu.
Peti dan bio je rezerviran za evaluaciju, prijedloge i dogovor za iduću mobilnost koja ih očekuje u prosincu u Italiji. Osim službenog programa, jednako je vrijedan i neformalan dio druženja na kojem su učenici s učenicima iz Makedonije, Italije, Rumunjske, Turske i Portugala uspostavili neke nove kontakte, ali i prijateljstva te razvijali jezične i socijalne kompetencije. Nastavnici su u neformalnim druženjima dogovarali nastavak suradnje u nekim novim budućim projektima.