U projekt su uključeni učenici od 9 do 13 godina. Glavni koordinator projekta je Kilglass National school iz Irske, a ostali partneri su iz Turske, Rumunjske i Hrvatske.
Prije provođenja projekta u školi su oformili projektni tim koji čine učiteljice razredne nastave i profesorica biologije iz predmetne nastave. Druga mobilnost projekta održana je u Zagrebu pod nazivom “Food and climate change”. Nakon višemjesečnih priprema na temu mobilnosti 27. veljače 2023. godine ugostili su projektne partnere.
Učenici 3. razreda pripremili su plesni doček partnerima u školskoj dvorani. Pokazali su hrvatske tradicionalne plesove i otpjevali pjesmu o Zagrebu. Također su dramatizirali utjecaj klimatskih promjena na proizvodnju hrane. U dramatizaciji su prikazali međusobnu ovisnosti biljaka, životinja i čovjeka. Prikazali su kako ljudi onečišćuju okoliš i kako to utječe na životinje i biljke i u konačnici na proizvodnju hrane koju svakodnevno jedemo. Sve je bilo odrađeno na engleskom jeziku i u to je uloženo puno truda jer se ipak radi o manjem uzrastu učenika.
Učenici 4. razreda prikazali su utjecaj klimatskih promjena na uzgoj hrane. Svoju prezentaciju završili su u kabinetu domaćinstva koji škola ima, gdje su s partnerima pripremili voćnu salatu od lokalno uzgojenog voća.
Učenici viših razreda pod vodstvom profesorice biologije prikazali su utjecaj pesticida na proizvodnju hrane. Učenici 7. razreda istraživali su utjecaj klimatskih promjena na proizvodnju lokalne hrane koja se koristi svakodnevno. Nakon prezentacije ispekli su Zlevanku s tikvicama u kabinetu domaćinstva i počastili goste. Također su prikazali medicinsko istraživanje u kojem sudjeluju dječaci koje proučava konzumaciju hrane i utjecaj na rast i razvoj djeteta.
U sklopu mobilnosti, u školi je održano predavanje stručnjaka na temu “Utjecaj klimatskih promjena na proizvodnju hrane” gdje su učitelji naučili na koji način možemo bolje očuvati prirodu oko nas. Također su koristili razne digitalne alate u tjednu mobilnosti. Svaka škola je pripremila online igru koju su zajednički igrali tokom jedne videokonferencije. Učenici su pokazali veliko zanimanje, ali i znanje prilikom rješavanja zadataka.
U poslijepodnevnim satima prošetali su Zagrebom gdje su uz pomoć tableta upoznali prošlost grada. Posjetili su Muzej Grada Zagreba gdje su uz organizirano vodstvo još više naučili o Zagrebu i njegovoj prošlosti. Posjetili su NP Plitvička jezera i Rastoke gdje su upoznali bioraznolikost nacionalnog parka i vidjeli proizvodnju brašna u davnim vremenima. Zadnjeg su dana, nakon evaluacije ove mobilnosti napustili školu i vratili se kući.
Učenici škole već dulje sudjeluju u raznim projektima i to ih veseli. Posebno su se veselili mogućnosti pričanja na engleskom jeziku gdje su poboljšali svoje jezične kompetencije. Iznimno iskustvo koje su učenici i učitelji stekli ovim djelom Erasmus+ “Ecological literacy for a sustainable future” projekta je nesumnjivo proširilo njihove svjetonazore, poboljšalo jezične vještine i stvorilo nova prijateljstva.