Cijelo putovanje i boravak u Belgiji odvijali su se bez ikakvih problema, unatoč činjenici što se sada u doba korone daleko teže i kompliciranije putuje, s obzirom da svi učenici moraju biti cijepljeni i vrlo često moraju pokazati Covid potvrde. Također, ova Erasmus razmjena puno je siromašnija nego što je to bio slučaj u Turskoj kad su se sve aktivnosti mogle normalno odvijati u zatvorenom prostoru, bez ikakvih problema. Nakon dolaska u Belgiju dobili su informaciju kako je velik broj zaraženih osoba u državi. Isto tako, upravo na dan kad su odlazili kući postrožene su mjere u cijeloj Belgiji. Učenici su aktivno sudjelovali u raznim aktivnostima i dostojno su predstavili Hrvatsku i školu. U odnosu na druge zemlje, izražavanje učenika na engleskom jeziku na zavidnoj je razini, na što su posebno ponosni. Na mobilnosti su prisustvovali nakon što su izvršili mnoge zadatke propisane samim projektom, a koje su trebali realizirati u ovako otežanim okolnostima Covid pandemije.
U Belgiji su sudjelovali u sljedećim aktivnostima:
- upoznavanje grada Geel, u vrlo zanimljivoj edukativnoj igri pomoću tableta, i šetnjom kroz grad.
- posjetili su franjevački samostan Tongerlo blizu Antwerpa i slušali i njegovoj povijesti i značaju za ovaj kraj.
- učili su osnovne riječi flamanskog jezika, jednog od tri jezika koji se koriste u Belgiji (flamanski, njemački i francuski).
- posjetili su vlakom grad Antwerp i njegove znamenitosti.
- posjetili su nacionalni park De Zegge do kojega su se vozili biciklima (10 kilometara) a tamo su prisustvovali radionici pletenja košara.
- sve aktivnosti obilovale su dugotrajnim pješačenjima u skladu s ciljem pprojekta, a to je borba protiv pretilosti.
- posjetili su mlin vjetrenjaču i učili kako se melju žitarice i dobiva brašno. Do vjetrenjače smo išli biciklima (8 kilometara).
- posjetili su muzej Hospital Museum (Gasthuis Museum) i igrali interesantnu igru Cluedo.
- bili su u pržionici kave u Geelu i degustirali njihovu kavu.
- imali su natjecanje u kuhanju tradicionalnih jela svih članica partnera u projektu.
- domaćini su prezentirali kako izgleda tipično belgijsko vjenčanje.
- održan je sastanak nastavnika da proanalizirajušto suučinili do sada i da vide koje su aktivnosti na sljedećoj mobilnosti u Hrvatskoj.
- učenici će napraviti prezentacije i filmove o svemu što su vidjeli i doživjeli pa će pokazati zainteresiranima. Također će izvršiti i evaluaciju cijele mobilnosti.
Nakon svega, kaže da su zadovoljni posjetom i realizacijom aktivnosti projekta i kreću u pripremu sljedeće mobilnosti u Hrvatskoj.