Dvogodišnjim projektom pod nazivom “Our culture, our future (Naša kultura, naša budućnost)” koji se provodi od rujna 2020. do rujna 2022. godine voditeljica projekta Anamarija Radovanović i suradnica u projektu Diana Kunjašić, zajedno s učenicima četvrtog i petog razreda, radit će na aktivnostima vezanim za europsku kulturnu baštinu.
U projektu sudjeluje šest zemalja: Italija, Hrvatska, Rumunjska, Turska, Portugal i Makedonija koje će zajedno raditi na istraživanju materijalne i nematerijalne kulturne baštine.
Tijekom projektnih aktivnosti partneri će uspoređivati vlastitu kulturu i običaje s kulturom ostalih zemalja sudionika u projektu, pronalaziti sličnosti i razlike, ali i doprinositi svjetskoj kulturi. Ovakvim načinom rada želi se poticati učenike na važnost poštivanja i čuvanja kulturne baštine, osvijestiti ih kako kulturna baština podrazumijeva zajedničku vezu i pripadnost zajednici i poučiti ih da kultura predstavlja našu povijest i identitet te vezu s prošlošću, sadašnjošću i budućnošću.
Zadaća je učenika, sudionika u projektu, upoznati se s vrijednošću tradicijskih i kulturnih običaja kako bi ojačali osjećaj pripadnosti Europi i podigli svijest o bogatstvu zajedničke europske povijesti.
Na taj način će mladi istraživači kulturne baštine promicati europsku kulturnu baštinu, prenositi znanja o važnosti brige za očuvanjem tradicijskih vrijednosti i potaknuti ostale na dijeljenje informacija o kulturnoj baštini kao zajedničkom resursu.
Za sada će se, zbog nastale epidemiološke situacije, projekt temeljiti na online aktivnostima koje će prezentirati pomoću eTwinninga platforne, a kada epidemiološka situacija bude dopustila, krenut će u mobilnosti na način da će posjetiti zemlje sudionike u projektu, ali i ugostiti sudionike na otoku.
Tijekom mobilnosti i online aktivnosti sudionici će u projektu istraživati spomenike, narodnu nošnju, umjetnička djela, običaje, predmete, hranu i jezik zemalja sudionika u projektu.
Učenici Škole na ovaj način će povećati znanje o kulturnoj baštini u nastavnom programu, podizati svijest o europskoj zajedničkoj povijesti i baštini, razvijati obrazovne aspekte za održivi razvoj, integrirati materijalnu i nematerijalnu baštinu prenošenjem znanje. I naravno, ne manje važno, družiti se s vršnjacima i sklapati nova prijateljstva.