Predviđeno trajanje projekta je dvije godine, a cilj projekta je razviti kurikulume i otvorene nastavne materijale iz područja komunikacije, informacija i financija. Ova znanja nisu dio redovnih školskih kurikuluma, a vrlo su bitna u svakodnevnom životu. Projekt promiče uporabu informacijskih tehnologija kroz izradu kvalitetnih digitalnih sadržaja (nastavnih materijala za novoizrađene kurikulume iz komunikacije, informacija i financija) koji će biti dostupni na mrežnoj stranici projekta newliteracyset.eu. Projektne aktivnosti omogućit će sudionicima, između ostalog, i doživljaj nastave temeljene na praktičnim primjerima i inovativnim nastavnim metodama sa sadržajima koji odgovaraju potrebama učenika.
Kao uvod u projekt „The New Literacy Set“, u prostorima Privatne škole Future održan je, krajem listopada 2015., prvi transnacionalni projektni sastanak na kojem su svi partneri međusobno razmijenili ideje i iskustva te dogovorili plan provedbe samog projekta kao i individualna zaduženja. U siječnju 2016. u Futuri je održan teacher training event na kojem je sudjelovalo 20-ak nastavnika iz Hrvatske, Španjolske i Italije. Na ovim su radionicama predstavljene inovativne nastavne metode koje podržavaju korištenje informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavi u obliku različitih radionica i praktičnih aktivnosti kao i kako napisati kurikulum za pojedini nastavni predmet.
Također, tijekom svibnja 2016. je održana prva od ukupno tri razmjene učenika među zemljama partnerima. S ciljem testiranja izrađenih radionica na temu komunikacijske pismenosti u Zagreb je došlo ukupno 20 učenika i 5 nastavnika iz škola Institut Carles Vallbona u Španjolskoj i IISS „Carlo Alberto Dalla Chiesa“ iz Italije. Neke od tema koje su bile obrađene su empatija, komunikacija s autoritetom, kritičko mišljenje i kritički pristup medijima, komunikacija s obitelji, neverbalna komunikacija te medijacija. Osim sudjelovanja na radionicama, za učenike su organizirane različite aktivnosti druženja i obilazaka znamenitosti po našem glavnom gradu, a posebno su ih obradovali darovi koje je za njih pripremila Turistička zajednica grada Zagreba i certifikati koje su dobili po završetku zajedničkog druženja.
Radionice kojima su prisustvovali na učenike su ostavile vrlo pozitivan dojam, a pogotovo je to bio slučaj s jednim učenikom iz Španjolske koji je bio iznimno povučen, stalno na računalu i online igrama, a iz svoje sobe nije izlazio niti kako bi objedovao s obitelji. Njegova majka se nakon radionica javila školi s riječima zahvale i pričom kako je njezin sin sada drugo dijete. Prestao je igrati igrice na računalu, druži se s vršnjacima i članovima obitelji, vodi psa u šetnju, učlanio se u teretanu, ima projekte na kojima radi i stvari koje ga zanimaju, a majci svaki dan govori kako je sretan.
Kraj prve projektne godine je obilježilo diseminacijsko događanje organizirano u suradnji Privatne škole Futura i hrvatskog partnera na projektu – Veleučilišta VERN. Tom prilikom je predstavljen sam projekt i sve protekle projektne aktivnosti, a napose kurikulum za komunikacijsku pismenost i vezani nastavni materijali na temu komunikacijske pismenosti.
I u školskoj godini koja slijedi očekuje se obilje novih znanja, vještina i aktivnosti, ali i novih međunarodnih prijateljstava.