Podtema ove mobilnosti bila je “Well being through nature”. Primarni cilj ovog projekta je upoznavanje učenika s mogućnostima ostvarivanja dobrobiti djece povezanošću s prirodnim okružjem, snalaženja u prostoru te uočavanja prirodnih obilježja flore i faune. Učenici su u potpunosti ostvarili taj cilj i, još važnije, obogatili su ga osobitim i nezaboravnim iskustvom boravka u danskom gradu Bronderslevu.
Nakon razgledavanja Kopenhagena učenici su se zaputili ka svojem cilju – gradić Bronderslev koji se nalazi u regiji Sjeverni Jutland na istoimenom poluotoku. Budući da učenici borave u danskim obiteljima one su ih srdačno i s nestrpljenjem dočekali te se svaki od učenika zaputio ka novom domu.
Drugog dana, nakon svečanog prijema dobrodošlice u školi Hedegårdsskolen, prilikom čega je svaka škola kratkim videouratkom predstavila svoj grad i državu, učitelji su razgledali školske prostorije, učionice i dvoranu te se upoznali s kolegama domaćinima dok su učenici prisustvovali različitim školskim nastavnim satima kao bi stekli uvid u nastavni proces koji se odvija u danskoj školi. Sljedećeg dana program je predvidio odlazak u prirodu odnosno njihovu školu u prirodi – Lunken, Søheden Skov, koju danski učenici često posjećuju kako bi održali nastavu u prirodi. Raspoređeni u mješovite grupe, učenici su aktivno sudjelovali u raznim aktivnostima tijekom toga dana – od pronalaženja i proučavanja manjih životinja koje žive u tamošnjem jezercu, snalaženja u prirodnom okruženju, krčenju manjih stabala kako bi se povratio vrijesak, biljka koja polako nestaje s toga područja te pečenje palačinki na otvorenoj vatri.
Narednog su se dana zaputili na izlet u Lønstrup, obalno područje na Sjevernom moru poznato po stalnoj promjeni izgleda obale uzrokovane pomicanjem pješčanog djela te po eroziji zbog čega se i lokani svjetionik morao premjestiti. Nakon toga učenici su se zaputili u Aalborg u kojem su imali zadatak pronaći i slikati zadane znamenitosti grada. Učenici su sljedeći dan proveli u sudjelovanju u nizu aktivnosti u školi poput geografskog snalaženja, kreiranja mandala od prirodnih materijala koje su sami morali pronaći, istraživanju o biološkim obilježjima životinja s kojima su se susreli tijekom nastave u prirodi te dinamičnoj dramskoj aktivnosti punoj plesa i zabave. Kraj aktivnog dana obilježili su zabavom i večerom u školskoj dvorani na koju su pozvani učenici i njihove trenutne danske obitelji. Budući da danski domaćini imaju običaj organizirati zabave na način da svaka obitelj pripremi i donese omiljeno jelo na zabavu stolovi su ubrzo bili krcati raznim slanim i slatkim jelima. Nakon večere slijedio je ples prilikom kojega su učenici pokazali zavidno plesno umijeće. Zadnjeg su dana, nakon evaluacije ove mobilnosti, puni pozitivnih dojmova, napustili osnovnu školu u Bronderslevu i zaputili se nazad u Hrvatsku i tako priveli kraju ovu mobilnost.
Sudjelovanje u projektu “Well being” omogućilo je ostvarivanje nekoliko različitih ishoda poput obogaćivanja obrazovnog procesa upoznavanjem i povezivanjem s prirodnim okružjem, doprinosa osobnog razvoja sudionika, prihvaćanja društvenim normi i pravila boravkom kod danskih obitelji, razvijanja kreativnog razmišljanja učenika te poboljšanja jezičnih kompetencija učenika.
Domaćin sljedećoj mobilnosti ovog zanimljivog projekta bit će finski partneri u ožujku 2023. Nakon toga mobilnost se seli na Cipar nakon čega će domaćin biti OŠ Jurja Dobrile iz Rovinja a završava se odlaskom u Rumunjsku. Iznimno iskustvo koje su učenici stekli ovim djelom Erasmus+ “Well being” projekta je nesumnjivo proširilo njihove svjetonazore, poboljšalo jezične vještine i stvorilo nova prijateljstva.