Tečaj je vodila Maria Del Monte, a polazile su ga još učiteljice iz Italije i Češke. Naučile su zašto je glazba korisna za učenike, koje su dobrobiti učenja uz glazbu, ali isto tako i koje su aktivne metode učenja u nastavi glazbe.
Tečaj se sastojao od nekoliko dijelova: uvodnog teorijskog dijela, tjeloglazbe (body percussiona) i njenih elemenata, improvizacijskih tehnika, pjevanja, skladanja (podrazumijeva jednostavno, improvizacijsko skladanje pogodno za djecu), povezivanja glazbe s ostalim umjetnostima te terapeutskog učinka glazbe u radu s djecama s teškoćama.
Ključnu ulogu u svim dijelovima imaju ritam, tempo, melodija, harmonija, dinamika te instumentacija. Učiteljice su praktično prolazile sve spomenute aktivnosti uz uporabu tjeloglazbe, različitih instrumenata kao i uz pjevanje. Osim izvođenja, radilo se i na fokusiranom i vođenom slušanju glazbe uz mnoge primjere koji su praktično primijenjeni.
Aktivnosti:
Tjeloglazba (body percussion) – uz pomoć tjeloglazbe su odrađene mnoge aktivnosti, kao što je, npr. izgovaranje svog imena na različite načine uz neki element tjeloglazbe, improvizacija u paru i u skupini, ponavljanje zadanih uzoraka i sl.
Improvizacijske tehnike – voditeljica tečaja je svirala pratnju na gitari i zadala početnu frazu na koju su se kasnije izvodile improvizirane varijacije. Zatim se improviziralo ritmovima, tempom i dinamikom.
Glazba i slikanje – uz vođeno slušanje glazbe učiteljice su slikale zadani ritam, melodiju te zajedničku mandalu koju je trebalo nacrtati surađujući bez razgovora.
Glazba kao terapija – objašnjeni su i prikazani neki od načina kako glazba može imati terapeutski učinak na učenike, naročito one sa specifičnim teškoćama poput ADHD-a ili autističnog spektra.
Učiteljica Emina Baričević će implementirati novostečeno znanje na satima glazbene kulture, ali i u izvannastavnim aktivnostima pod nazivom Glazbom i dramom do čitanja koje su dio Erasmus projekta što ga škola provodi.