U londonskoj školi Language Link u razdoblju od 12. do 16. studenoga 2018. godine, učiteljica Marina Ležaja iz OŠ Slatine na otoku Čiovu pohađala je tečaj u Londonu o kreativnim načinima podučavanja književnosti pod nazivom Creative Ways of Teaching Literature in the EFL Classroom i istodobno je pohađala i tečaj o kreativnim metodologijama korisnim za podučavanje engleskog jezika pod nazivom Creative Methodolog for Teachers of English as a Foreign Language.
Tečaj je bio iznimno koristan ne samo zbog novih uvida u podučavanje književnosti i kreativnih metodologija, već i zbog razmjene iskustava svih sudionika. Tečaju je, naime, prisustvovalo 15 učitelja književnosti i Engleskog jezika iz različitih europskih zemalja: Litve, Latvije, Finske, Norveške, Danske, Njemačke, Portugala, Italije, Engleske, Hrvatske te Sjedinjenih Američkih Država te je bilo iznimno korisno i zanimljivo razmjeniti iskustva iz različitih obrazovnih sustava.
Učitelji su tako imali prilike dotaknuti se NLP (Neuro-Linguisitic Programming), općenito poticanja kreativnosti kod učitelja kako bi pribiližili i književnost i jezične cjeline mladima, metode TBL (Task Based Learning), novog pogleda na diktat na maternjem i na stranom jeziku, zatim poučavanja s minimalnom količininom materijala ili metodologijom podučavanja pod nazivom Dogme i različitim načinima rada u parovima i grupnog rada. Također, učitelji su se upoznali s različitim pristupima tekstu, poučavanjem književnosti audiovizualnim medijima, moderniziranjem klasičnih djela, učenjem jezika pričom i pjesmom i vježbe izgovora engleskog jezika. Uz to, svi su sudionicu šetali Bloomsbuyjem, dijelom zapadnog Londona koji je dom brojnim kulturnim, intelektualni i obrazovnim institucijama i tako vidjeli uživo brojne opise iz djela Charlesa Dickensa i Arthura Connana Doyla.
Koristan je bio i posjet školi Southfields Academy koja usko surađuje s Rowan Hearing Support Centerom te tako ima i određeni broj učenika s različitim razinama oštećenja sluha. Učitelji su, osim zanimljivog sata književnosti na kojem su imali prilike vidjeti neke od novih metoda rada u učionici, mogli pratiti i kako su djeca s različitim oštećenjima sluha integrirana u obrazovnim sustav. Dobili su mnogo korisnih i praktičnih savjeta za rad s djecom s oštećenjima sluha, a upoznali su se i s vrlo zanimljivom SMILE terapijom čiji je cilj poticanje socijalnih vještina djece s određenom razinom oštećenja sluha. Osim toga, posjetili su i Linden Lodge School, školu koja je specijalizirana za rad s djecom s vrlo velikom razinom posebnih potreba, a osobito s djecom koja imaju oštećenja vida i višestruke posebne potrebe.
Tečaj je bio i prilika za razmjenu iskustava svih učitelja, ali i za stvaranje temelja za buduće zajedničke projekte te je sve proteklo u iznimno poticajnoj i pozitivnoj atmosferi koja bi se trebala vidjeti i u učionicama diljem Europe.