Cilj aktivnosti bio je učenje matematičkih sadržaja kroz igru i njihova primjena u svakodnevnom životu. Učenici su svaki dan, tijekom velikog odmora, mogli u posebno pripremljenom matematičkom kutku u predvorju škole sudjelovati u matematičko-logičkim igrama. Valja istaknuti da su se između dobro poznatih igri učenici okušali i u onima koje su samostalno osmislili i kreirali. Jedna od njih je Jezeraš, koja razvija financijsku i matematičku pismenost a druga je Volim Međimurje, društvena igra s pitanjima vezanima uz zavičaj, koja su sastavljana u razrednoj i predmetnoj nastavi u sklopu prirode i društva, povijesti, prirode i biologije, pri čemu su sadržaji svih predmeta integrirani s matematikom. Podlogu za igru oslikala je likovna grupa.
Zadnji dan Tjedna matematičke pismenosti bio je posvećen „Lovu na blago“. Cilj igre bio je pomoću aplikacije QR Code Reader učitati i ispravno riješiti matematičke zadatke koji su bili raspoređeni u većini učionica škole te doći do škrinje s nagradom. Kroz ovu igru ujedno je iskušana nova mogućnost iskoristivosti prostora škole.
Organizatorica i voditeljica svih aktivnosti Tjedna matematičke pismenosti u II. osnovnoj školi Čakovec bila je učiteljica matematike Nives Horvat, a u provedbi aktivnosti sudjelovao je i projektni tim učitelja Škole. Koordinatorica projekta Innovate Together je Branka Lamza, učiteljica engleskog jezika.