Uvod:
Učenici prije ulaska u učionicu dobivaju ulaznice za Laboratorij napravljene u alatu Fake ticket generator na kojima su ima napisani brojevi sjedala od 1 do 5 kako bi se mogli posložiti u skupine. Na jednoj ulaznici iz svake skupine napisana je trag kraljevski članak, organski članak, ljubavni članak, koštani članak i loptasti članak kako bi na panou svaka skupina znala koji je njihov članak. Jedna ulaznica pete skupine ima nacrtanu krunu što znači da osoba koja ima tu ulaznicu može ukucati zaporku i otvoriti sef. Ako učenici prvi puta sudjeluju u escape roomu učitelj im može dati uputu da pomoću ulaznica moraju pronaći kojoj skupini pripadaju i koji članak je njihov.
Glavni dio:
Kada učenici uđu u razred prikaže im se kratki film (Powtoon) koji im najavljuje temu i koji im je zadatak.
Učenici moraju pronaći peteroznamenkastu zaporku kojom će otvoriti sef i u njega zaključati epruvete s ljubavnim virusom kako se on ne bi proširio u Hrvatskoj.
Učenici oformljuju skupine, traže svoj članak u kojem su im navedene daljnje upute.
Skupina 1 ima loptu s kartom svijeta na kojoj traže odgovore na pitanja za križaljku napravljenu u Wordwall alatu. Sjecišta četriju pravaca u križaljci daju nasumična slova koja su završetak linka bit.ly što ih vodi na Google Forms upitnik u kojem moraju odgovoriti na sva pitanja kako bi dobili završnu poruku u kojoj im piše gdje da potraže spužvasti broj koji mora svaka skupina staviti kod sefa. Kada svih pet brojeva bude pronađeno tek onda mogu ukucati zaporku u sef.
Skupina 2 na tabletu ima memory (Match up Memory) u kojem povezuju slike i nazive organa na engleskom čime je integrirana CLIL metoda. U torzu čovjeka sakrivena im je poruka u srcu koja ih vodi do mikroskopskih preparata, točnije preparata s brojem 7, čiji naziv upisuju kao završetak bit.ly poveznice što ih vodi do Google Forms ankete i pozdravne poruke s uputama za potragu broja. Učenicima je na radno mjesto stavljen i mikroskop kako bi ih se zbunilo da moraju mikroskopirati.
Skupina 3 ima isprintanu mrežu napravljenu u alatu Snotes koju moraju okretati i pročitati skrivenu poruku koja ih vodi na kostur i prebrojavanje kostiju noge što daje broj 3 što ih vodi do mikroskopskog preparata pod brojem 3 koji ima svoj naziv koji zapisuju kao završetak bit.ly poveznice koja ih vodi do Google Forms ankete i pozdravne poruke s uputama za potragu broja. Učenicima je na radno mjesto stavljen i mikroskop kako bi ih se zbunilo da moraju mikroskopirati. Nevidljivom olovkom sa stražnje strane osmosmjerke napisana je poruka koju moraju pročitati UV svijetlom, a navodi ih da završetak bit.ly poveznice čine preostala slova s kvačicom u osmosmjerki, što ih vodi do Google Forms ankete i pozdravne poruke s uputama za potragu broja.
Skupina 4 u članku ima ljubavnu pjesmu iz koje moraju izdvojiti imenice i upisati ih u osmosmjerku. Na poleđini osmosmjerke napisana je poruka nevidljivom olovkom koju čitaju pomoću UV svijetla, a poruka ih navodi da bit.ly link završe slovima s kvačicom koja su im preostala u osmosmjerki što ih vodi do Google Forms ankete i pozdravne poruke s uputama za potragu broja.
Skupina 5 slaže puzzle kralja (Jigsawplanet) i trag u članku koji ih je navodio na prebrojavanje dijamanata na kruni kralja, a taj broj ih je vodio na mikroskopski preparat i mikroskopiranje, odnosno naziv je preparata bio završetak linka bit.ly što ih vodi do Google Forms ankete i pozdravne poruke s uputama za potragu broja. Peta je skupina imala i posljednji trag ispisan nevidljivom olovkom na kruni koju je morao uzeti sudionik s krunom na ulaznici i pročitati redoslijed brojeva za otvaranje sefa. Kako bi mogli pristupiti otvaranju sefa morali su pronaći sve spužvaste brojeve koji su bili sakriveni u razredu.
Učitelj/ica može koristiti Classroomscreen kao brojač vremena i evaluaciju radionice.
Radionica je namijenjena za jedan školski sat.
Potrebni su materijali na poveznici ESCAPE ROOM opis detaljni.docx.