Projekt je započeo početkom ove školske godine s prvim razredima gimnazijskog programa (1. a i 1. b). Nakon različitih online aktivnosti, suradnja je osnažena i dolaskom grupe od dvadeset učenika i dvoje nastavnika iz Athena Oostende škole iz Belgije, koji su realizirali ovu mobilnost uz pomoć njihove Erasmus+ Akreditacije. Program njihovog boravka u Hrvatskoj je uključivao interaktivne sadržaje koji su se provodili u školi, ali i na terenskoj nastavi, kako bi upoznali kulturnu baštinu Hrvatske u skladu s projektnim ciljevima.
Prvi dan su pripremili program dobrodošlice te predstavili našu državu, grad i školu. Zasladili su se tipičnim belgijskim i hrvatskim slatkišima, a sportskim timskim igrama stvorili čvrsti međunarodni tim koji će surađivati tjedan dana, ali i do kraja eTwinning projekta. Drugi dan mobilnosti, učenici su u izvornoj stvarnosti upoznali Nove dvore te prikupili materijale za izradu zajedničkog uratka u međunarodnim skupinama. Učenici su pokazali kreativnost i izradili zanimljive stripove u suradničkom okružju u Canva aplikaciji. Treći dan su proveli u Samobou i okolici, gdje su istražili rudnik u mjestu Rude, naučili o starim zanatima, a u popodnevim satima kod medičara izrađivali tipični hrvatski suvenir – licitarska srca.
Petak su proveli u školi u različitim aktivnostima gdje su opet učenici bili u središtu poučavanja te razvijali cijeli set vještina. U aktivnosti Language cafe bavili su se višejezičnošću i bogatsvom jezika koje nudi EU, zatim u radionici s keramikom koju su priredile voditeljice naše Zadruge, izrađivali su predmete koji su tipični za hrvatsku baštinu, a zadnja aktivnost je bila debata o EU identitetu i osjećaju pripadnosti zajedničkom kulturnom krugu. Subota je bila rezervirana za posjet dragulju hrvatske prirodne baštine, Pltivičkim jezerima, koja su bila pokrivena snijegom i ledom te su svojom idilom ostavila goste bez daha. U nedjelju smo, koja je bilajoš jedan radni dan za nas, posjetili Rijeku i Opatiju. Ovakvim programom smo pokušali gostima približiti kulturno i prirodno bogatstvo Hrvatske te u zajedničkim aktivnostima ojačati veze koje se zasnivaju na pripadnosti eurospokom kulturnom krugu i načinu života.
Tjedan je bio intenzivan s mnoštvom aktivnosti u koji su bili uključeni, osim učenika prvih razreda gimnazijskom smjera i drugi učenici škole kako bi dobili iskustvo suradnje u međunarodnom okružju te razvili svoje interkulturalne i jezične kompetencije. Ukupno u realizaciju ove mobilnosti bilo je uključeno sedamdeset učenika i osam nastavnika te ravnatelj škole. Uzvratni posjet u Belgiju planiran je početkom sljedeće školske godine.