Projekt je realiziran s drugim partnerskim školama iz Republike Hrvatske i drugih zemalja. Rad na projektu u 4. a razredu Osnovne škole “Milan Brozović” Kastav započeo je s problemskim zadatkom. Pomoću kratkog videozapisa o Putovanju male kapljice i rješavanjem problema na koji je naišla kapljica pri povratku u oblak, učenici su ponovili Kruženje vode u prirodi i pritom se malo zabavili. Sljedeći projektni zadatak bio je kroz eksperimente i pokuse upoznati “Čudesni svijet tekućine”. U ovim su pokusima sudjelovali i učenici 2. a razreda Osnovne škole “Milan Brozović” Kastav. Izvodeći praktične radove učenici su usvajali jednostavna i složena znanja na njima zanimljiv način. U ovom su se zadatku priključili i projektni partneri iz drugih škola RH sa zadacima. Zapažanja i zaključke učenici su unijeli i u Google docs obrazac. Uslijedio je i projektni zadatak pod nazivom “Vodeni i ekološki detektiv – istraživački kutić”. Cilj ove aktivnosti bio je istražiti dnevnu potrošnju pitke vode u kućanstvu, a zatim dobivene rezultate usporediti s prošlogodišnjim rezultatima. Na taj način, učenici su došli do zaključka da svaki član njihove obitelji troši više od 120 litara vode dnevno. To su pokazatelji velike potrošnje vode u njihovim kućanstvima i zaključili su da je potrebno smanjiti potrošnju vode. U timskom radu otkrivali su načine na koje bi to mogli učiniti. U četvrtom projektnom zadatku, u timskom radu, učenici su ponovili i utvrdili značaj i ulogu vode u životu svakog čovjeka. Da bismo sačuvali vodu kao opće dobro i obnovljiv vlastiti resurs, trebamo je čuvati od onečišćenja i racionalno koristiti:
- kod pranja zubi ne treba puštati vodu dok četkate zube
- posuđe treba prati tako da se sudoper napuni toplom vodom i ispere hladnom ili koristiti perilicu posuđa
- uvesti tuširanje do pet minuta i kod sapunjanja isključiti vodu
- pregledajti ispravnost slavina
- kod perilice za rublje redovito čistiti filtar i prati rublje na što je moguće nižoj temperaturi.
I na kraju, kroz ostvarivanje zadataka u ovom projektu, učenici su naučili razlikovati svojstva tvari koja istražuju osjetilima, uočili su promjene u prirodi te opisivali važnost brige za prirodu i osobno zdravlje. Zadovoljstvo projektom “Čudesna tekućina voda” i provedenim projektnim zadacima, iskazali su ispunjavanjem evaluacijskog upitnika putem Google Forms obrasca.