Projekt potiče kreativno učenje njemačkog jezika, razvoj digitalnih i jezičnih vještina te međukulturnu razmjenu kroz suradnju s vršnjacima iz inozemstva.
Cilj projekta je potaknuti učenike na razvijanje jezičnih, digitalnih i socijalnih kompetencija kroz aktivnosti povezane s kulturom, tradicijom i međunarodnom suradnjom. Učenici istražuju uskrsne običaje u vlastitoj zemlji, uspoređuju ih s običajima partnerskih zemalja i surađuju s vršnjacima putem zajedničke eTwinning platforme.
Planirane aktivnosti uključuju predstavljanje škola, izradu digitalnih križaljki i igara na temu Uskrsa, stvaranje logotipa projekta, izradu višejezičnog uskrsnog rječnika (na njemačkom, hrvatskom, grčkom i latvijskom jeziku) te izradu i razmjenu uskrsnih čestitki. Učenici će izrađene čestitke predstaviti tijekom planiranih online susreta s partnerskim školama, a potom ih i fizički poslati zemljopisnom poštom svojim eTwinning prijateljima.
Projekt omogućuje učenicima aktivno sudjelovanje i potiče ih na kreativno izražavanje, timski rad i komunikaciju na njemačkom jeziku. Kroz korištenje digitalnih alata i suradnju na međunarodnoj razini, učenici razvijaju vještine važne za 21. stoljeće, a ujedno stječu nova prijateljstva i pozitivna iskustva koja nadilaze učionicu. Projekt završava zajedničkom evaluacijom, izložbom učeničkih radova i predstavljanjem rezultata u svakoj školi partnerici.
Prednosti eTwinning projekata za učenike početnike:
- učenici ne uče izolirane riječi i gramatička pravila, već jezik koriste u stvarnim i smislenim situacijama – npr. izrađuju čestitke, predstavljaju sebe i svoju školu, komuniciraju s vršnjacima
- učenici su više motivirani jer rade na zabavnim i kreativnim zadacima, koriste digitalne alate i osjećaju se dijelom nečeg većeg – međunarodne suradnje
- početnici se lakše opuštaju kad komuniciraju pisanim putem (npr. na Twinspaceu), uz podršku učitelja i digitalnih alata, što je odličan uvod u kasniju usmenu komunikaciju
- korištenje alata kao što su Wordwall, Padlet, Canva i LearningApps omogućuje učenje kroz slike, igre i praktične zadatke – što je idealno za početnike.
Aktivnosti su osmišljene tako da učenici uče kroz igru, timski rad i zadatke koji potiču kreativnost i kritičko razmišljanje.
Početnici razvijaju pozitivan emocionalni odnos prema njemačkom jeziku jer ga povezuju s ugodnim iskustvima, prijateljstvima i zajedničkim uspjehom.