Ubrzo su se pridružili Anamaria Corina Golumbeanu, Scoala Gimnazială “Ion Ţuculescu”, Craiova, Rumunjska; George Koutlis, Primary School of Kapi, Lesvos island, Grčka; Zahide Akyüz, Etlik Anadolu İmam Hatip Lisesi, Ankara i Canan Çetinkaya, Zübeyde Hanım İmam Hatip Ortaokulu, Istanbul, Turska. Projekt je namijenjen učenicima dobne skupine od 11 do 13 godina, a radni jezik je engleski. Iz naše škole sudjelovali su učenici petih i šestih razreda, polaznici izborne nastave informatike. Radom na projektu učenicima je približen koncept digitalnoga građanstva.
Uvodna je aktivnost bila upoznavanje učenika s razlikama između digitalnog doba u kojem danas žive i doba koje mu je prethodilo. Kako bi se učenicima što bolje dočarali određeni aspekti svakodnevnog života prije digitalnog doba, organiziran je posjet Muzeju uredskih uređaja i strojeva u Ivanovcu. Nakon posjeta učenici šestog razreda napravili su postere alatom Canva. Učenici petog razreda odabrali su primjere za zajedničku prezentaciju „Analog to Digital devices“ koju su škole podijelile putem Google Docs sustava i u kojoj je svaka škola uredila nekoliko slajdova.
Tijekom prosinca 2016. učenici petog razreda napravili su čestitke za eTwinning partnere. U siječnju 2017. učenici šestog razreda napravili su poster na kojem je prikazano devet komponenti koje nas čine digitalnim građanima.
Aktivno smo sudjelovali u Danu sigurnijeg interneta. Učenici petih razreda napisali su savjete kojih bi se trebalo pridržavati želi li se iza sebe ostaviti što bolji digitalni trag, dok su učenici šestih razreda napravili popis dobrih i loših strana digitalnoga doba. Pored panoa izviješeni su letci sa savjetima o digitalnim tragovima.
Učenici petih razreda napravili su crteže s devet sastavnica digitalnoga građanina. Učenici šestog razreda napravili su filmove u programu Windows Live Movie Maker. Slike za film pripremili su alatom Canva, a opisuju devet sastavnica digitalnoga građanina na hrvatskom i engleskom jeziku.
Tijekom ožujka škole su surađivale i na pripremi zajedničke prezentacije o prednostima i nedostacima online i offline aktivnosti. I na ovoj prezentaciji radili smo putem Google Docsa. U ožujku 2017. učenici su tjedan dana bilježili koliko vremena provode online, a koliko vremena posvete raznim offline aktivnostima. Tijekom ožujka škole su surađivale na pripremi zajedničke online ankete o digitalnim navikama učenika. U pripremi pitanja sudjelovale su škole iz sve četiri države koje sudjeluju u projektu. Online anketa provedena je tijekom travnja 2017. pomoću alata SurveyMonkey.
Učenici su sudjelovali u TwinSpace forumu „Let's meet. Let's talk about digital citizenship“. Početkom svibnja 2017. učenici su uredili pano “Kako biti dobar digitalni građanin”. Učenici su napravili igre u alatu LearningApps i samostalno ih objavili na projektnom dnevniku. Naši učenici odigrali su igre koje su pripremili partneri i napisali komentare na projektnom dnevniku.
23. svibnja 2017. godine održana je videokonferencija „Let's talk about our project” koja je realizirana putem TwinSpace Live Eventa i Adobe Connecta. U online susretu sudjelovale su četiri škole. Domaćin videokonferencije bila je učiteljica Naranđa i naša je učenica Ivana H. na početku susreta predstavila školu. Partnerima su se predstavili i drugi naši učenici. Zatim su se predstavile škole iz Grčke, Rumunjske i Turske. Učenici su rekli nešto o sebi i svojim hobijima. U drugom dijelu videokonferencije učenici su razgovarali o tome što im se najviše svidjelo na projektu.
Tijekom svibnja organizirana je izrada loga projekta i online glasovanje alatom Tricider za izbor najboljeg loga. Proveli smo evaluaciju projekta pomoću online upitnika kreiranog alatom SurveyMonkey. Više o projektu i učeničke radove možete pronaći na mrežnim stranicama Osnovne škole Vladimira Nazora Pribislavec i TwinSpaceu.