Svi autori, voditelji i koordinatori projekta bili su učitelji engleskog jezika koji su projekt prvenstveno i osmislili kao platformu na kojoj će učenici u neformalnim okolnostima usavršavati jezične kompetencije na engleskom jeziku. Kao što i sam naslov kaže, cilj projekta je bio da učenici s vršnjacima iz drugih zemalja raspravljaju o različitim temama što je uključivalo istraživanje teme kroz učinkovito i sigurno korištenje interneta, prikaz informacija korištenjem raznih grafičkih i prezentacijskih alata, vježbanje svih jezičnih djelatnosti na kreativan i zabavan način, kritičko razmišljanje te vršnjačko vrednovanje i samovrednovanje. Aktivnosti projekta odvijale su se tijekom školske godine 2020./2021., a bile su organizirane u nekoliko tema: Education, Health, Arts & Sports i Traditions (Obrazovanje, Zdravlje, Umjetnost i sport te Tradicije) koje su bile u potpunosti integrirane u školske kurikulume predmeta Engleski jezik kao i u međupredmetne teme.
Za temu Education učenici su najprije istražili školski sustav i prikazali ga na digitalnoj umnoj mapi. Zatim su proučavali školski sustav jedne partnerske zemlje i napraviti pitanja za zajednički kviz o obrazovnim sustavima svih partnerskih zemalja. Na kraju ove teme učenici su sudjelovali u Zoom sastanku u kojem su govorili na temu “My dream school”.
Za temu Health učenici su najprije istražili zdravstveni sustav partnerske zemlje koja im je dodijeljena (učenici škole su istraživali rumunjski zdravstveni sustav), usporedili sa sustavom svoje zemlje i prikazali u digitalnoj infografici. Zatim su zadani zdravstveni problem (srčani udar/heart attack) prikazali u digitalnom stripu.
Tema Arts and Sports je bila učenicima najzabavnija jer se provodila potpuno sinkrono u online sastancima na platformi Zoom. Učenici su imali dogovorene sastanke s partnerskim školama ne znajući iz koje su zemlje i najprije su se naizmjeničnim postavljanjem pitanja natjecali tko će prvi pogoditi iz koje zemlje su njihovi sugovornici. Zatim su predstavili neke umjetnike i sportaše svoje zemlje a trebali su voditi bilješke dok je prezentirala škola partner. Učenici škole su predstavili Slavu Raškaj, 2Cellos, Luku Modrića i Janicu Kostelić, a zatim su na temelju bilježaka morali uređivati zajedničku knjigu o slavnim umjetnicima i sportašima zemalja partnera u Book Creatoru.
Za temu Traditions voditelji su otvorili zajednički “razred” na platformi za video raspravu Flipgrid na kojoj su učenici ostavljali video odgovore na temu koje su im tradicije i običaji u njihovim zemljama najljepši, te su mogli i komentirati objave svojih vršnjaka iz svoje i drugih zemalja.
Kao završni zajednički projekt svih škola partnera izrađena je online društvena igra na način da je svaka škola partner trebala dodati zadatke za nekoliko polja na igri.
U sklopu projekta obilježavani su i drugi važni događaji tijekom školske godine kao što su Europski dan jezika, Dan sigurnijeg interneta i Dan eTwinninga, a učenici su ispunjavali početne u završne ankete o projektu i sudjelovali u kreiranju zajedničke pjesme o projektu.
Uz razvijanje jezičnih kompetencija, učenici su razvijali i digitalne kompetencije svrhovitom i odgovornom uporabom digitalnih alata te interkulturne kompetencije učeći o drugim kulturama i običajima istovremeno ih uspoređujući sa svojima.
Svi učenici su, uz vodstvo učiteljice Anite Damjanović, vrlo rado i srčano sudjelovali u svim aktivnostima iako im ponekad to nije bilo lako s obzirom na razne modele nastave koji su se provodili zbog pandemije Covida-19. Također, ističu da ih je iskustvo sudjelovanja u ovom eTwinning projektu obogatilo za mnoga nova znanja o drugim kulturama, digitalnim alatima, te najvažnije, oslobodilo straha od javnog govorenja na engleskom jeziku.