U projektu je sudjelovalo trinaest škola iz osam država (Hrvatska, Turska, Grčka, Poljska, Litva, Portugal, Rumunjska i Španjolska). Iz škole, u ovom projektu su sudjelovali učenici osmog razreda koji polaze izbornu nastavu informatike. Pojedine projektne aktivnosti realizirane su uz suradnju s učiteljicom engleskog jezika Ivankom Novak i učiteljicom likovne kulture Monikom Vrtarić-Vuk.
Ovim projektom željelo se učenike upoznati s zelenim računalstvom kao velikim korakom u ublažavanju onečišćenja okoliša i utjecaja klimatskih promjena. Kroz projektne aktivnosti učenici su trebali shvatiti da je održivi razvoj povezan s zelenim računalstvom. Zeleno računalstvo važan je aspekt rasprava koje uključuju zaštitu okoliša, zelenu energiju, klimatske promjene i održivi razvoj, a zajednički je cilj prakticirati i postići ekološki prihvatljivu primjenu i korištenje ICT-a u društvu. Zeleno računalstvo pokretač je održivog razvoja jer su njegove prakse i načela usmjereni na čišći, sigurniji i održivi okoliš koji promiče dobrobit čovječanstva i našeg planeta. Osim upoznavanja s zelenim računalstvom, projektne aktivnosti omogućile su učenicima razvijanje vještina engleskog jezika i učinkovitog korištenja tehnologije za suradnju. Na početku projekta na TwinSpace forumu učiteljice su dogovorile pravila e-sigurnosti koja će se primjenjivati tijekom ovog projekta. Dogovorena pravila prikazana su na dvodijelnom posteru. Uvodna aktivnost za učenike sastojala se od stvaranja oblaka riječi u alatu WordArt i prenošenja vlastitih radova na zajednički Padlet. Oblaci riječi sastojali su se od naziva eTwinning projekta i imena država sudionica ovog projekta.
Glavne projektne aktivnosti bile su podijeljene u pet cjelina, a obuhvaćale su suradnju na izradi pet digitalnih časopisa s temama: E-waste, Green Practices in IT Companies, eSafety, International Day of Forests i How Technology Can Help the Earth. Nakon objave svakog časopisa učenici su surađivali u međunarodnim timovima učenika na pripremi i izradi kvizova i online igara u raznim alatima (Kahoot, LearningApps, Genially Escape Room, Quizizz i WordWall). Igre napravljene u sklopu projekta odigrali su učenici u partnerskim školama. Pred kraj projekta napravljen je završni Kahoot kviz koji se sastojao od odabranih pitanja iz prethodno napravljenih kvizova, a koji su učenici zajedno odigrali tijekom online susreta.
Učenici su u alatu Canva izradili božićne i novogodišnje čestitke s raznim ekološkim porukama i željama, a čestitke iz svih partnerskih škola prenijeli su na zajednički Padlet. Partnerske škole su sudjelovale u akciji digitalnog čišćenja u ožujku 2023. u sklopu svjetske akcije pod nazivom Digital Cleanup Day. Nadalje, dvije učenice napravile su podsjetnike za pisače (friendly reminder label) koje su postavili na pet pisača u školi, te je tako projekt postao vidljiviji u školi. U travnju 2023. učenici i učitelji sudionici projekta sudjelovali su u online anketi How eco friendly are we when using digital devices? koju su zajedno pripremili projektni partneri.
U sklopu profesionalnog razvoja nekoliko projektnih partnera pratilo je webinar u organizaciji Future Classroom Lab-a „Driving climate action in your schools with green IT“. Tijekom školske godine održani su online susreti za učitelje sudionike eTwinning projekta Green Computing for Greener Earth na kojima su se dogovarale daljnje projektne aktivnosti. Projekt su dodali na kartu eTwinninga (Map of eTwinning) dostupnu u eTwinning grupi „Innovation and Education – AI, Creativity and Well-being with eTwinning“ čime je projekt postao vidljiviji u eTwinning zajednici. U svibnju 2023. zajedno s partnerima sudjelovali su u proslavi Dana eTwinninga.
U svibnju 2023. učenici i učitelji sudionici projekta ispunili su završni upitnik koji je jednak inicijalnom upitniku provedenom na samom početku projekta. Provedena je evaluacija projekta putem zasebnih online upitnika za učenike i učitelje sudionike projekta, a u izradi je završno izvješće. U lipnju su učenici pozvani da razmisle o provedenom projektu i podijele svoje misli s učenicima sudionicima projekta na Padletu „Reflection about eTwinning Project Green Computing for Greener Earth“.
Pred kraj projekta uređen je pano u informatičkoj učionici na kojem su izloženi razni projektni posteri, od postera s projektnim pravilima e-sigurnosti i nekoliko prigodnih postera izrađenih u povodu obilježavanja važnih datuma, do postera s QR kodovima za časopise i igre napravljene tijekom eTwinning projekta Green Computing for Greener Earth.
Pregled aktivnosti dostupan je na školskoj mrežnoj stranici, na stranici projekta. Više o aktivnostima svih partnera može se pogledati na javnom dijelu TwinSpacea projekta i na Weebly stranici projekta.