Ovim projektom željeli su učenike, a onda i zajednicu, potaknuti da osvijeste svoj utjecaj na prirodu, da učenici uoče kako svojim svakodnevnim aktivnostima utječu na okoliš i klimu i što mogu poduzeti kako bi to promijenili.
Početna aktivnost je bila izrada videozapisa o Školi i kratkog videozapisa koji predstavlja Republiku Hrvatsku i grad Zagreb. Nadalje, učenici su rješavali test kako bi provjerili koliko znaju o problemima okoliša. Učenici su izrađivali logo projekta u alatu Canva ili su crtali. Nakon toga, proveli su glasanje za najbolji logo. Najbolji logo su izradili iz Grčke. Sljedeći zadatak učenika bio je izraditi maskotu od otpadnih materijala. Ponovno su učenici glasali, a ovaj put je izabrana kao najbolja, maskota iz Italije. Maskota je trebala postati glavni glumac filma koji bi učenike poučavao o tome kako zaštititi okoliš i kako se ponašati, ali situacija u kojoj smo se našli nam to nije dopustila. Učenici su na stranici izračunavali svoje ekološke otiske kako bi jasno vidjeli kako svojim svakodnevnim navikama doprinose ili ne doprinose očuvanju resursa koje nam Zemlja daje.
Kako se bližila nova godina odlučili su da jedna od aktivnosti bude pisanje novogodišnje ekološke pjesme za koju su učenici potom crtali slike i snimali ih za Stop Motion animaciju. Početkom veljače oformili su akcijske timove koji su se sastojali od učenika iz zemalja partnera, a svaki tim se bavio različitom temom: onečišćenje vode, zraka, tla, klimatske promjene, onečišćenje bukom, plastika, odgovorno konzumiranje hrane i odgovorno korištenje energije.
Rezultat zajedničke suradnje, biti će “green game” u obliku digitalne board igre. Učenici trenutačno surađuju na e-knjizi u alatu Bookcreator u kojoj će svaki učenik uređivati svoju stranicu i povezati ekologiju i epidemiju COVID – 19.
Učenici su imali prilike ojačati svoje komunikacijske i jezične vještine, upoznati svoje vršnjake, države i škole iz kojih oni dolaze. Učenici su raznim aktivnostima osvijestili svoj utjecaj na okoliš, svoje ekološke navike i naučeno su širili u zajednicama putem mrežne stranice škole i panoa eTwinning projekta.