Cilj je projekta bio istražiti nove načine očuvanja prirode. Pokušali su odgovoriti na konkretna pitanja vezana uz zaštitu okoliša. Tako su istraživali razloge sve očitijeg nedostatka snijega. Fotografirali su Sljeme zimi i uspoređivali s prijašnjim zimama. Učili su o važnosti snijega te povezanosti pojave snijega i količine vode u rijekama. Izradili su video vijest o izostanku snijega pomoću digitalnog alata Breakyourownnews.com.
Proučavali su važnost uloge pčela te razloge smanjenja njihovog broja. Izradili su postere povodom Dana pčela i ekološki kalendar. Sadili su poljsko cvijeće koje pčele privlači. Fotografirali sve aktivnosti i postavili školu na Google Earth mapu. Smišljali su nove načine upotrebe recikliranih materijala kroz upcycling. Trudili su se istražiti razloge promjena i važnost aktivne uloge pojedinca u promjenama koje se događaju.
Sažetak svih aktivnosti s ishodima projekta može se pročitati i pogledato u e-časopisu kojeg su svi partneri kreirali podjednako “GREEN WHEREVER TOGETHER”.
Kompetencije koje su nastojali razvijati kod učenika su: multilingualnost, poduzetništvo, svijest o različitim kulturama, građanski odgoj te naravno upotreba novih digitalnih alata, suradničko učenje, aktivna upotreba engleskog jezika, kreativnost. Rad na projektu obilježili su zajednički video satovi za vrijeme redovne nastave engleskog jezika. To je ujedno bila i omiljena aktivnost osmaša, jer su imali priliku aktivno koristiti engleski jezik (učiteljica je primijetila veliki rast samopouzdanja), upoznali su vršnjake iz Francuske, Italije, Španjolske i Turske, razgovarali o svakodnevnim temama koje ih zanimaju, ali i razmijenili iskustva vezano uz projektnu temu.
Unutar projekta obilježili su i važne datume poput Europskog dana jezika, Božića te Dana eTwinninga, a sve suo ih „obukli“ u ekološko ruho. Dan eTwinninga su posebno svečano obilježili budući je ovo peta godišnjica sudjelovanja škole u eTwinning projektima. Priredili su opsežnu izložbu u svim zajedničkim prostorima škole i predstavili roditeljima i svim posjetiteljima škole eTwinning priču od početaka do danas. A priča se sastoji od 276 međunarodnih projekata, 58 Europskih oznaka kvalitete i 80 Nacionalnih oznaka kvalitete te dvije oznake eTwinning škole.
Ovim projektom se nadaju nastaviti taj uspješni niz. Projekt “Green Wherever Together” je završen kako je i započeo, anketom među učenicima i učiteljima. Usporedili su očekivanja na početku projekta i znanje o recikliranju i očuvanju okoliša s ishodima na kraju projekta. Sa zadovoljstvom mogu reći da svi učenici žele ponovo surađivati na eTwinning projektima te da su proširili svoje znanje o projektnoj temi. A učiteljicu kao člana projekta posebno veseli to što ovakvim projektima obogaćujem nastavu engleskog jezika i primjećujem povećani interes učenika za svoj predmet.